Hoe kan het, dat mijn gestelde vraag over de vertaling van 2 zinnen niet in de lijst staat?

Heb net een vraag gesteld maar dat kan ik niet zien op de site want hij staat er niet tussen.
Terwijl er later nog vragen gesteld zijn die er wel staan.
En nee de vraag is niet verwijderd.

Toegevoegd na 7 minuten:
de minnen zijn niet van mij

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het over de 2 zinnen vraag gaat: die staat er gewoon tussen. Inmiddels op pagina 2 volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie hem niet staan hoor.
Amadea
12 jaar geleden
Wie geven dan al die ongemotiveerde onterechte minnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat weet ik niet
bij mijn vorige vraag staan ook allemaal minnen maar ik heb ze echt niet gegeven.
vandaar ook je c+ van mij

Antwoorden (4)

Kom binnen een uur of 2 nog eens terug. Ze zijn namelijk niet zo snel hier.

Toegevoegd na 11 minuten:
Hey jongens, dit is NIET kwaad bedoelt hoor. Het systeem heeft tijd nodig om al die vragen op te slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En vragen die later gesteld zijn staan er wel ,hoe kan dat dan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je vraag over "goeievraag" gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zeggen we ook niet maar je antwoord is gewoon niet goed vandaar de minnen.
ps 1 min had jij wel van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje voor je min.
Ritsuka
12 jaar geleden
de vraag staat er gelijk als je hem plaatst hoor, soms moet je even refreshen. In dit geval heeft het gewoon te maken met de categorie waarin de vraag staat.
Deze vraag staat onder de categorie 'Overig'.

http://www.goeievraag.nl/vraag/zinnen-raar-vertaald-onderstaand-translate.255114
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de vraag ingedeeld in de rubriek Overig (en er bovendien geen trefwoord aan gegeven). Verplaats 'm naar de rubriek Taal (bij Wetenschap) en voilà, daar is ie in de lijst! De overige vragen zijn in principe voor de pulp van de pubervragen, daarom zijn die niet in de categorieënlijst opgenomen!
Amadea
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
van mij een plus, rare minnen
Heb je toevallig geklikt op alle categorieen? want dan staat hij er inderdaad niet bij. Als je eerst op het Goeie Vraag plaatje bovenin klikt, en dan naar pagina 2, dan staat hij er wel bij.
Dit komt omdat je vraag in overig staat, die word niet meegenomen bij alle categorieen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja inderdaad thnx +
Amadea
12 jaar geleden
Ja, dat had ik toch ook al geprobeerd duidelijk te maken. Waarom mijn antwoord dan twee minnen moet krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen min gegeven
van mij een c+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, het leven is hard. Kijk naar mij. :(
Amadea
12 jaar geleden
Maar, Duckje, jouw antwoord klopt echt niet. Het duurt wel eens een minuutje of wat voordat de puntjes bijgewerkt zijn. Maar vragen staan altijd wel meteen in de lijst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok, je hebt gelijk :)