Hoe leggen jullie aan een ander uit hoe deze site werkt, en waarom hij zo leuk is?

Ik vertel er wel eens over aan mensen, maar ik ben er niet zo goed in om het goed duidelijk uit te leggen, zodat er mischien meer mensen hieraan mee gaan doen. Tips??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik maak gebruik van sommige situaties. Soms hebben mensen specifieke vragen en dan geef ik aan dat ik ze de volgende keer zal beantwoorden, omdat ik daar een programma voor ken.
Als ze dan inderdaad snel antwoord krijgen (ik kies dan het beste en meest verrassende antwoord) worden ze nieuwsgierig.

Daarna ga ik het pas uitleggen, dat het een manier is om hele rare, simpele, specifieke vragen beantwoord te krijgen. Maar nog meer dat het een manier is om anderen anoniem te helpen die soms grote problemen hebben.

Dus aan de ene kant aangeven dat je je eigen vragen kwijt kunt en antwoorden krijgt en aan de andere kant kun je soms mensen helpen.

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb, dan klopt mijn uitleg namelijk hahah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als iemand niet geïnteresserd is kun je het moeilijk uitleggen,het zelf doen lijkt me beter dan uitleggen. Ik persoonlijk vind het niet alleen leuk,maar(nog steeds) verslavend!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou het simpel. 'het is zó leuk,je vraagt wat en je krijgt allemaal antwoorden. Het is heel makkelijk, je kan alles vragen. Niet alles mag maar daar kom je achter als je vraag verwijdert wordt. Je gaat de mensen leren kennen. En je mag zelf ook antwoorden geven.' en dat alles vertel ik zo enthousiast dat ze graag willen kijken.
Een hoop mensen vertel ik eigenlijk bewust niet van de site, aangezien ik soms hele persoonlijke vragen stel of antwoorden geef. Ik wil het graag anoniem houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mensen helpen elkaar met zijn/haar kennis om de vragen van de mensen te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kort en krachtig!
Heel vaak op een dag hoor ik mezelf of een ander over menig onduidelijk onderwerp roepen: "Goeie Vraag".
Tegenwoordig zeg ik er standaard "punt nl" bij.

Als iemand doorvraagt naar dat .nl vertel ik over de mogelijkheid dat je via deze mooie site een altijd parate denktank hebt, met allerlei soorten mensen in alle leeftijdscategorieën met veel en weinig levenservaring, met zowel een hoog als laag kennisniveau, uit alle windstreken van Nederland en zelfs het buitenland, komend uit alle milieus, maar veelal gedreven om een nuttige bijdrage aan de site te leveren door juiste antwoorden op de ontzettend diverse vragen te geven.

Het is interactief en je kunt er zelf aan meedoen zoveel
je wilt, waardoor je ook voor een ander een nuttige en/of
leuke bijdrage kunt leveren.