Hoe kan je -15 punten halen?

Zonder enige vorm van activiteit.

Toegevoegd na 7 seconden:
http://www.goeievraag.nl/profiel/gast5130

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé, wat gek ! Maar kunnen we hierdoor zeggen dat er 7990 gebruikers zijn op goeievraag.nl ? (deze is namelijk de 7990ste op de ranglijst... Of zijn er mensen met nog lagere scores?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk dat er idd zoveel gebruikers zijn. http://www.goeievraag.nl/top/lijst/32?sortby=points&sort=desc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door jarig te zijn,schijn je 15 punten te krijgen. Heb ik ooit hier op GV gelezen.

Het beste antwoord

Hij kan vragen hebben gesteld die weer verwijderd zijn. Die tellen dan ook niet meer mee in het lijstje 'gestelde vragen'. Een vraag stellen kost 3 punten, verwijdering soms -3 of -5. Zonder (goede) vragen te stellen of antwoorden te geven kom je dan in de min te staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt +1
itsme
14 jaar geleden
Klopt niet denk ik. Heeft 0 vragen gesteld. Of worden de verwijderde vragen weer in mindering gebracht?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zeg ik: Die tellen dan ook niet meer mee in het lijstje ‘gestelde vragen’