Wie weet wat dat de fout aan dit plaatje is?

Toegevoegd na 53 minuten:
sorry voor het ongemak van de vraag
(dat dat moet weg)
Dus wie weet wat de fout aan dit plaatje is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En? Babyfaced heb ik het goed?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt beter vragen wat goed is aan het plaatje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja inderdaad, er klopt niks van!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vertel je het ons ook nog als het iets anders is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naatje is leuk he

Het beste antwoord

de zeespiegel loopt niet in één lijn recht door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

De horizon ligt achter het linkerraam hoger dan achter het rechterraam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
(Maar Xinix was natuurlijk weer een halve seconde eerder)
Het linker raam is dicht dus kunnen de gordijnen niet uitwaaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij ligt de horizon bij het raam links hoger dan de horizon bij het raam rechts. Dat kan toch niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zit hem bij de ramen. De gordijnen wapperen waar het raam dicht is en hangen stil waar het raam open is.
Ook de blauwe lijn (zeespiegel) is niet op gelijke hoogte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het glas met drank is halfleeg...Dat hoort vol te zijn ALTIJD!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zin om naar centerparks te gaan met me?:) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahahaha je bent gemeen;-)))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet gemeend !! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk iemand die verstand heeft van drank
topper =1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
die hoort juist leeg te zijn, als ie vol zou zijn zou er nog niets gedronken zijn.......
Het gordijn wappert terwijl het raam niet openstaat. En de horizon klopt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij bespeelt zijn gitaar niet op de goede manier, zo komt er geen geluid uit.
itsme
14 jaar geleden
In het wijnglas zit rode wijn maar in de fles witte wijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De fles is leeg, niet zichtbaar dat het wit is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit nog een laagje in hoor, kijk maar eens goed (geel/wit)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou uitvoerig sporen onderzoek, kan ik concluderen dat je mischien wel gelijk zou kunnen hebben;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank u :-)
Dat rechterbeen ziet er ook vreemd uit. Ik heb net geprobeerd het zo te houden. Dat deed pijn.

Toegevoegd na 7 minuten:
De verlichting klopt ook niet. Er lijkt een fel licht uit de TV te komen, dat niet goed overeenkomt met de schaduw op de broek. Verder is een fel licht overdag uit de TV niet mogelijk. Het licht op de rechterarm is felwit, op het gezicht echter veel zachter. De muren zijn te licht in vergelijking met het licht dat door het raam komt. De foto is genomen bij (halogeen?) licht, terwijl de ramen met uitzicht er later ingeplakt zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er klopt ook iets niet aan het rechterbeen van de man en de poten van de stoel waar hij op zit.Achter de fles staat iets op de grond waarvan een stukje op de fles doorloopt.
Geen idee wat het is,maar het klopt volgens mij niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het linkerbovenbeen van de man is zeker 15 cm te lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja iedereen heeft al wat gevonden dus blijft er niets meer over (zeespiegel, gordijnen, wijn, been enz.)

Er staat een telefoon en wij denken dat hij tv kijkt maar heeft hij wel echt stroom!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de zeespiegel klopt niet, de jas aan de kapstok is blauw en in de spiegel zwart, zn linkerbeen is veel dikker, zn baard is te lang, het gordijn kan niet wapperen als het raam dicht is ,dat tv kastje is zoooooooooo 1965...en oja.en dit is een chatvraag...dat kan dus al helemaaaaaaaal niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is 1 stoelpoot te kort, die midden onder de man, het lijkt wel of daar iets weggefotoshopt is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gordijnen voor het gesloten raam waaien in de wind, terwijl die voor het open raam stil hangen. De horizon zichtbaar zijn door het linker raam is hoger dan door het andere raam. De golven door het linker venster zijn er rechts niet. Het deurkozijn in niet recht. De poten van de stoel bij de deur hangen in de lucht. Net zo als bij een stoelpoot van de gitarist. De draad van de gitaar gaat naar de telefoon. De wijn is rood, maar in de fles wit. Het kozijn van het open raam zit op zijn kop. De witte kaars onder de spiegel smelt donkere was. Op de kalender voor de kaars staat 31 november, dat kan niet. Er zit een draadloze stekker in de muur. De rechter schoenveter zit fout. Het schaakbord onder het raam heeft ook damstukken. Er zit een singletje op de bandrecorder, maar er ligt een band op de pickup. De inititalen op de jas zijn niet in spiegelbeeld in de spiegel. Er ligt een balletje in de fruitschaal. De kapstok hangt ondersteboven. Er zit een worstje in de hamburger. De deurbel hoort niet binnen.

En nog 100 andere details.....
AWM
14 jaar geleden
De rechterhand van de man is een vrouwenhandje. Zijn echte hand staat achter hem op de grond, bij het platenkastje.