Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Volgens mij is deze site er, om op allerlei gebied, vragen te stellen en te beantwoorden. Ik vind het leuk om mijn kennis te vermeerderen door het lezen van de vragen en de antwoorden, ook vind ik het een verrijking om de verschillende meningen over bepaalde onderwerpen, zoals politiek of geloofsvragen te lezen.
Ik lees op G.V. de meningen van mensen die heel ver van mijn eigen ideeën af staan en heb daardoor heel veel om over na te denken en soms stel ik daardoor mijn eigen mening bij.
Ook vind ik het fijn om de ervaringen van anderen te lezen, daar leer ik echt veel van.

Ik vind het ook heel leuk als ik een ander kan helpen met mijn antwoord.

Maar ik kan je geen antwoord geven op de vraag waarom de beheerder met deze site begonnen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het is site met een poging tot kennisdeling en kennisvermeerdering door middel van vragen en antwoorden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk is deze vraag al meermalen beantwoord, maar allas: Check de FAQ eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat er mensen zijn die vragen hebben en er zijn mensen die het leuk vinden om antwoord te geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om mensen die op deze chatsite reageren te kunnen behandelen alsof ze in de Encyclopaedia Britannic hebben zitten krassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om XiniX van de straat te houden :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beste antwoord, vraag sluiten;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
whaaaaaaaa geweldig dit
Om enige kennis op te doen,en het is een goede bezigheid voor mensen die huisgebonden zijn,mensen die toch contact met elkaar houden,terwijl ze elkaar niet kennen,alleen van deze site,en zo onderhoud men toch een beetje zijn sociale contacten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om anderen te helpen met zijn/haar kennis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om jouw nieuwgierige vragen (zoals deze) te beantwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ter leering ende vermaeck
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voor de gezelligheid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding