Toevallig stel ik altijd mijn vragen ook via mobiel en beantwoord ook zo.

nu zit ik achter m'n laptop en zie dat je deze vraag via mobiel hebt gesteld.
Mobiel GV ziet er anders uit.
Je klikt op de vraag, leest alle antwoorden en onderaan staat beantwoord deze vraag.
afhankelijk van je mobiel, maar je krijgt een soort textscherm (daar waar je waarschijlijk ook sms intypt)
daarna wijst het zich van zelf.

succes en veel plezier op GV!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Klik op een vraag, dan zie je alle informatie over die vraag.

Onder de vraag staat een knop die "Geef antwoord" heet. Klik daarop, en de rest wijst zichzelf.

Je moet wel ingelogd zijn, anders werkt dit niet.

Toegevoegd na 22 seconden:
Klik ook eens op "help" in de blauwe balk helemaal bovenin het scherm. Daar staat alles tot in detail uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klik op een vraag, klik op 'geef antwoord' en vul je antwoord in in het vakje waar antwoord bij staat. Vervolgens klik je op doorgaan.
Om je antwoord definitief te geven moet je niet vergeten om in het volgende scherm op 'antwoord geven' te klikken. Dan staat je antwoord er pas echt bij.

Probeer maar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij leg je het net iets te lastig uit.
Kun je het nog een keer uitleggen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is er lastig aan...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De reacties van Juda... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha, ja :-)
itsme
14 jaar geleden
ik snap er nu helemaal niets meer van
Klik op de vraag die je wil beantwoorden. Onder vraag met aanvulling staan dan drie blauwe knopjes, klik de allerlinkste knop in en er verschijnt een invoerveld waari je je antwoord kan plempen. Klik daarna op de knop daaronder "doorgaan". Daar kan je je antwoord nalezen. Als je tevreden ben bevestig je dat het oke is, zoniet, kan je je antwoord bewerken en weer verdergaan tot het jouw gewenste antwoord er staat.

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze is het meest duidelijk, vind ik +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt zelfs dat Juda het heeft begrepen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie ..dat bedoel ik nou, het MEEST duidelijke antwoord :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perfect +1