Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik lees de reacties wel, en indien nodig reageer ik daar ook weer op.

Ik heb niet de indruk dat iedereen mijn reacties leest, van sommigen weet ik het omdat ik er antwoord op krijg maar bij anderen is het weer stilte...

Waar ik meer problemen mee heb is met het niet lezen van de antwoorden op de vragen: ik zie van sommigen dat ze vragen hebben gesteld en dan lijkt het er op (omdat ze niet meer inloggen) dat de antwoorden niet eens bekeken worden.
Dat motiveert niet echt...
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Ja hoor, soms wel...

Soms worden er hele chats gevoerd zelfs...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jawel hoor.. anders zouden er ook niet af en toe zo'n pittige discussies kunnen ontstaan..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door mij in ieder geval wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel vaak niet volgens mij niet nee, als ik zie hoe weinig respons er soms is. Ik doe het overigens wel altijd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik lees 't wel. Krijg er ook per mail melding van. Heb 't zelfs ook ingesteld dat ik mail krijg als dáár weer reactie op komt. (helaas is dat niet via mobiel in te stellen, daarvoor zou je ff moeten inloggen via de gewone site)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door mij altijd!
Probeer maar eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de persoon en de beschikbare tijd van die persoon. Het is geheel vrij om te antwoorden, het is vrij om te reageren en het is vrij om welke tekst dan ook te lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk gezegd vindt ik het niet fatsoenlijk als er jouw reactie geen tegenreactie komt! Maar,waar blijft dan het eind,hoe lang ga je er mee door?

Toegevoegd na 54 seconden:
Op jouw reactie..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf ga ik nooit verder dan één dag terug, want ik vind het te tijdrovend om dat allemaal bij te houden. Verwacht van mij dus geen reactie op een reactie op een reactie...
Dan kun je wel aan de gang blijven en begint het zo op 'werken' te lijken en het moet wel leuk blijven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk soms wel en soms niet.

Sommige mensen keren spontaan af en toe terug naar een antwoord dat ze hebben gegeven, om te kijken of iemand heeft gereageerd. Anderen kijken daar nadat ze een email van GV hebben ontvangen.

Er zijn ook mensen die die email-notificatie hebben uitgezet, en er dan nooit meer naar kijken.

Dat kan liggen aan onbekendheid met deze email-notificaties. Het kan ook zijn dat het ze niet interesseert.

Ieder zijn meug.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden
Vaak wel, maar niet altijd.
Het hangt ook een beetje van de klank van de reactie af of ik daar wat op terug zeg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding