Hoe belangrijk is je prive op gv.

stel volgende week hoor je over een gv meeting.
dat iedereen samen komt. zou je er ook heen gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zit ik niet op te wachten, zo'n 'gv meeting'..............

Het beste antwoord

Alleen voor de (goeie)rondvraag.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (19)

Lijkt me echt spannend, maar of ik er echt heen 'durf' is een GV...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee volgende week heb ik geen tijd... Als iedereen bij die meeting zit, moet ik op GV puntjes bij elkaar slepen, dat is veel belangrijker dan zo´n ontmoeting...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben altijd benieuwd naar mede internetters, ik zou altijd voor zoiets open staan. Het maakt me wat dat betreft niet eens uit of ik ergens 5 dagen vragen beantwoord of dat ik 3 jaar rondstruin om dezelfde website. Het schept eerder een band en de kans op leegloop van een site wordt kleiner doordat je elkaar eerder kan begrijpen en zal steunen.

Toegevoegd na 52 seconden:
Sterker nog, gisterenavond dacht ik nog aan een meeting en of dat uberhaupt is geweest op GV, dit dacht ik overigens zonder er eerder een topic over te hebben gelezen op GV
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
k*t ik heb op min gedrukt ipv +1 :'( sorry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zal het onthouden...... Kijk en daarom moet er bij "-" een reactie komen te staan :P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee onthoud het niet vwergeef mij :-p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 van bailey
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pfffhhoe dank je ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Kiswum,de beheerder vindt het voorlopig niet nodig om de anonieme duimpjes te wijzigen! Dat was het antwoord op mijn vraag daarover!
Nee,daarvoor zit ik hier te kort denk ik,.Ik ben ook actief op een forum en daar word ook wel eens een meeting georganiseerd.Daar ga ik wel naar toe,maar dat is ook een veel persoonlijker forum dan GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja goed idee. Dan kan platje ook gelijk mij ontmoeten. . .

Toegevoegd na 7 minuten:
O ja en naatje natuurlijk, als zij dat ook graag wil.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Seksist! Er zijn ook wel interessante mannen hoor! En wat als Naatje & Platje allebei mannen blijken te zijn?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk dat naatje echt zit te springen om jou te ontmoeten babyfaced.......
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou beebiefake, alleen als je er echt zo uitziet als op je avatar dan WIL ik het wel overwegen maar daar geloof ik ook niet echt in, dus.een GV meeting.?.nee, dank je .;-)
Misschien wel en misschien niet. Maar met privé heeft dat niet zoveel te maken bij mij. Voor mij zou het niet anders zijn dan mensen tegenkomen in de kroeg, of naar een activiteit van een vereniging gaan.

Ik schrijf hier geen dingen waar ik me voor hoef te schamen, en terwijl ik niet direct mijn adres, telefoonnummer en PIN-code op GV plemp, mogen andere GV'ers gerust zien welk gezicht er bij mijn antwoorden hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijken :D +1
Nee, ik zou niet gaan.
Ben niet zo van de massale bijeenkomsten. :)

Daarnaast ben ik bang dat als je de GV'ers in het echt ontmoet, je daarna een heel andere relatie krijgt. Je "kent" de persoon dan en dat kan reacties misschien kleuren.
Nee, laat mij maar lekker anoniem in mijn apenpakkie blijven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
*AAPENpak onthoudT gaat, Gimpansee doorkrazt*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ikku nied buchreipuh ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooit, heb ik je voor Aap uitgemaakt, en kreeg het idee, dat dat niet gewaardeerd werd, daar je een opgroeiende gorilla was oid. *gaat aap geheugen wissen door +1 te regelen*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, aaps geheugen is gebrainwashed :)
Als het bij mij in de buurt zou zijn dan zal ik wel gaan. Maar als het te ver weg zal ik daar geen moeite voor doen, dan heb ik liever het contact via GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik hou niet zo van meetings. Als ik hier mensen echt interessant vind, dan ga ik liever één op één een keertje een biertje doen. En het dan vooral niet over Goeie Vraag hebben. Kost me al genoeg tijd as it is ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich zou ik het wel leuk vinden om mensen te ontmoeten van een site waar je al een tijd komt, en waarvan je het gevoel hebt dat je de mensen 'kent'.

Als het zou blijken dat hier regelmatig meetingen georganiseerd worden en iedereen onderhand elkaar al kent, zou ik minder snel gaan omdat ik dan 'bang' ben om er teveel buiten te staan, er tussen te komen, zeg maar.
Zoiets heb ik ook al meegemaakt met andere fora waarbij ik later lid werd en die mensen daar al jaren zaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zou wel gaan ,en dan raden wie wie is door vragen te stellen hahaaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
ja leuk, +1 :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij ook een +je
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lijkt me erg leuk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, grappig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het mooie is dat het anonym kan.
Met een paar wil ik wel ontmoeten, maar dat hoeft van mij niet via een GV meeting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je daar maar niet gaat bevallen,want zolang zal het niet meer duren toch? Ja,ik zou vermoedelijk wel gaan mits niet te ver weg.
Sta toch al met mijn naam op de site,dus iedereen die dat wil,kan mij vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha nou bevallen hopelijk duurt dat niet zo lang meer.
nog 25 dagen :)
Nee, i.g.g.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
komen de eerste 6 Bitches ook niet dan ? ;-)
Tot volgende week!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik zou wel gaan. Lijkt me ook spannend om dan van tevoren bepaalde discussie-onderwerpen in te brengen. Dus niet alleen een beetje rondhangen en uitzoeken wie wie is.
Nee misschien juist aan de hand van de discussie erachter komen of de manier van discussiëren overeenkomt met het vragen beantwoorden op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, lijkt me heel leuk, als de langere gv'ers ook maar komen, want die ken je natuurlijk het beste. Maar als juist die mensen er van afzien, zou het minder zinvol zijn.