Waarom is de link 'terug naar lijst' verdwenen, na het beantwoorden van een vraag op GV?

Ik meen me te herinneren dat er een link 'terug naar lijst' was, waar je na beantwoording van een vraag op kon klikken om terug naar de vragenlijst te gaan. Deze link lijkt verdwenen. Als je dan op 'pagina terug' klikt van de browser, krijg je de melding 'deze vraag heb je al beantwoord'.

Bij het plaatsen van een reactie zie ik de link om terug te gaan naar de lijst nog wel.

12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had de vraag ook al gesteld
paulus811
12 jaar geleden
ik zie het vdijken, dat is geen opzet van me. Omdat jij er geen antwoorden op hebt gekregen laat ik de vraag nog even staan, maar het lijkt erop dat GV de laatste tijd instabiel is en er geen logische verklaring komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is hij niet helemaal weg :
Van de 10 vragen die ik aanklik krijg ik hem nog ongeveer 4 maal te zien .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoor voor de vraag: terug naar overzicht, dus ik denk dat dat bovenaan staat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net geen enkel probleem meer gehad !

Het beste antwoord

de laatste week rommelt het aan alle kanten op gv.
de site ligt er uit, je kan af en toe geen reacties aanklikken, en ga zo maar door.
er wordt hard aan gewerkt, geduld oefenen dus! :)
Rieneke1
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1,dus we wachten maar af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies, zoals nu kan je niet op pagina 2 van de vragen klikken.
rommel de bommel...

Andere antwoorden (2)

Een tijdje terug konden mensen met een iphone ook gebruik maken van gv .
En sinds die tijd is er een enorme aantal deelnemers op gv .
En het gevolg was dat gv overbelast werd .
En toen al ontstonden er al problemen op gv .
Ieder keer was er iets anders wat niet goed was of helemaal niet werkte .
En ik denk dat dit nog een erfenis is van toen die tijd .
Wij moeten maar geduld hebben zij zullen er heus wel mee bezig zijn om dit probleem op te lossen .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De oorzaak was een storing op een van onze webservers. Als het goed is, is het e.e.a. nu opgelost.
AWM