hoe is deze site levensvatbaar en hoe is het mogelijk dat vragen zo snel worden beantwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Vanwege de reclame-inkomsten kan de site bestaan. Het vermeerderen van kennis is een mooi streven. En omdat het leuke bijkomstigheden heeft en er goed gemodereerd wordt is het gewoon fijn om er aan mee te doen. Letterlijk krijg je er niks voor, maar figuurlijk word je steeds rijker!
Amadea
12 jaar geleden
Vragen worden zo snel beantwoord omdat een aantal mensen deze site als hobby heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben er aan verslaafd (bij tijd en wijle).
de site is levensvatbaar omdat degenen die GV exploiteren m.i. zo een aardig inzicht krijgen in wat er zoal in de maatschappij leeft.

vragen kunnen snel beantwoord worden omdat er redelijk veel mensen in staat zijn binnen afzienbare termijn/tijd te reageren.
dat ligt ook aan de vraag en vraagstellig: hoe gecompliceerder een vraag, hoe minder snel een antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je beter kunt stellen: Hoe veelzijdiger de vraag hoe minder snel een (specifiek antwoord) ;P
GV is een leuke manier om kennis te vergaren, elke dag leer ik nieuwe dingen hier waarvan ik nooit gedacht zou hebben ze ooit te weten en die ik anders ook nooit opgezocht zou hebben.

GV verrijkt je kennis op alle onderwerpen.