alleen als je hebt aangevinkt (bij instellingen) dat je ze in je mailbox wil ontvangen.
Rieneke1
12 jaar geleden
Nee, want je vraag staat niet meer op de site.
Ritsuka
12 jaar geleden
Alleen als je in jouw profiel bij de instellingen onder notificaties hebt aangegeven dat je van elk antwoord een e-mail wilt ontvangen. Heb je dat nog niet gedaan, dan kan je nog proberen via de Google cache op de vraag te googelen of er nog iets terug te vinden is. Beter maar gelijk je instellingen aanpassen!
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Jazeker kan dat wel. Ik heb het zelfs een keer gebruikt voor iemand die toch heel graag nog het als beste gekozen antwoord op z'n vraag nog een keer wilde lezen. Door de Google cache was dat zomaar terug te halen!