Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Het is een directe indicatie dat je tijd over hebt. Hoe hoger de ranking, hoe meer tijd je deze week hebt kunnen besteden aan GV.

En inderdaad, ik kreeg last van een te groot ego. Daar heb ik me nu voor laten behandelen, dus mijn ranking zakt weer de komende dagen.
(Lees meer...)
itsme
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De mensen die de afgelopen 7 dagen de meeste score hebben behaald krijgen deze ranking.

Toegevoegd na 56 seconden:
Weekhighscores dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze dienen eigenlijk bijna nergens voor. Ze zijn er slechts ter streling van het ego.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat geeft aan,dat je de algelopen week een hoog aantal punten hebt behaald. Het betekent verder niets,al heb ik wel het idee,dat de mensen achter GV het competitie element willen stimuleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat dient ervoor om mensen te stimuleren zo actief mogelijk bezig te zijn op deze site en zo lang mogelijk online om zoveel mogelijk te scoren waardoor je ook zo'n cijfertje bij je avatar krijgt. Een commercieel hebbedingetje, dus.
Van mij hoeft al dat gedoe niet. Het lijkt mij waardevoller om een top-10 te maken van gv'ers met de hoogste antwoordwaardering. Beter één goed antwoord op zak, dan tien slechte in de lucht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding