Is het een goed idee om bij de vragen zelf ook een minpuntenoptie in te bouwen?

Voor het geval dat de vraag slecht is.
(Dat moet niet kunnen op GOEIEvraag.nl toch?)
Het zou een moderator ook kunnen helpen met de beslissing of de vraag weg moet of niet.

Toegevoegd na 16 minuten:
Update: Antwoordman laat me zien dat deze vraag al eerder gesteld is. Ik dacht toch echt dat ik de eerste was omdat ik eerst gezocht had natuurlijk. Blijkbaar niet goed genoeg.
Nu is de vraag: wat moet ik doen als ik per ongeluk een vraag stel die al eerder is gesteld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Nee want het kan voor de vrager een hele belangrijkere vraag zijn , en als iedereen op 'slechte vraag' drukt.

wordt hij niet serieus genomen, terwijl het meschien voor hem wel een goede vraag is.

Toegevoegd na 6 minuten:
Verder wil ik van jou weten wat een slecht vraag is ?

Want alle vragen zijn goed , en verhoogt je kennis + je leert ervan dus een slechte vraag bestaat niet.

Een slecht antwoord wel..

( Daarom hebben ze die functie wel gemaakt :D)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
respect vol antwoord +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bestaan er geen werkelijk slechte vragen, maar wel domme. Dat staat buiten kijf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
êen slechte vraag zou bv die kunnen zijn over Michael jackson, die van jou zeg maar
Nee, als een vraag echt slecht is word ie toch wel verwijderd. Anders krijg je zoiets van:

'LMFAO die nub weet t antwoord niet ROFL min'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
‘LMFAO die nub weet t antwoord niet ROFL min’ Lol! :P
Dan had ji nu ook minpunten gekregen, want deze vraag is al gesteld:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeemig!
Ik dacht nog wel zo goed gezocht te hebben om te controleren of ik wel de eerste was.
AWM
14 jaar geleden
Geeft niet, joh!
snel zelf verwijderen, dan kost het je maar 3 punten ipv 8.
Rieneke1