Terecht.

Toegevoegd na 9 minuten:
Vanaf de 100 punten wordt er eigenlijk van je verwacht dat je wel een serieuze gebruiker van deze site bent. En aan je eerste 100 punten kom je niet zomaar hoor. Daarna gaat het wel wat sneller, als je het spelletje eenmaal doorhebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Vindt ik wel in orde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan de toon van je vraag te oordelen vindt jij niveau 2 dus te vroeg? Waarom zou je niet een antwoord als goed of waardevol mogen waarderen ook al ben je hier nog niet zo lang?

Ik vond het in het begin best wel jammer om soms alleen in een reactie +1 te moeten zeggen, maar niet echt het duimpje omhoog te mogen geven voor het antwoord.

Ik vindt dus niveau 2 best wel een minimaal niveau om te mogen stemmen. Je moet er eerst best wel veel vragen en antwoorden voor geven om daarop te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed, zo voorkom je dat mensen een account aanmaken om te stemmen(of maak je t in ieder geval lastiger) Maar geef je mensen wel een stimulatie: door t stemmen word t leuker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal prima, want je hebt al een beetje meegedaan met alles en dan nu verder als serieuze GV gebruiker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja goed, het maakt een buffer... een tijdsbuffer en sluit gestier en gemorrel uit op GV, heel goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Erg prettig zelfs... Ik vind GV erg leuk! Maar ik erger me dood dat ik als iemand 'n hele leuke reactie plaats ik hem geen +1 kan geven.. Of juist 'n -1 als het echt totaal nergens op slaat.
Mja nog even op de tandjes bijten en 'k mag stemmen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vooruit een +1 om zo snel mogelijk mee te mogen stemmen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben je zeer erkentelijk Lora :-D
Heel goed; als de lat hoger zou liggen is dat erg frustrerend voor nieuwe gebruikers en bij honderd punten hebben ze al genoeg ervaring om er goed mee om te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het zelfs erg jammer dat ik in niveau 1 nog niet mag stemmen. Ik ben nu bijna een week op deze site en zie soms antwoorden die ik heel goed vind, maar die kan ik niet een waardering geven.