Als je een foto upload bij afbeelding toevoegen dan staat daaronder " + Afbeelding toevoegen". als je daarop klikt kan je een volgende afbeelding toevoegen
Dus ja dat kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je kunt twee afbeeldingen plaatsen bij een vraag en ook bij een antwoord. Maar foto's zijn meestal te groot van formaat, die moet je eerst verkleinen naar bijvoorbeeld JE(e)G-formaat. En als je meerdere foto's nodig hebt om duidelijk te maken wat je zoekt, dan zou je ze in Paint of een speciaal fotobewerkingsprogramma kunnen samenvoegen.
Amadea
12 jaar geleden
Volgens mij kun je twee foto's bij je vraag zetten. Ik heb laatst bij een vraag geprobeerd er 3 foto's bij te zetten, maar de 3de werd niet geplaatst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je eerste foto wilt toevoegen moet je eerst op afbeelding toevoegen klikken,dan je foto zoeken daarna ctrl inhouden tenslotte terwijl je ctrl inhoud de twee foto's aanklikken en toevoegen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een +!