Waarom kan ik een interessante vraag niet even opslaan in een aparte rubriek?

Ik zie regelmatig een vraag die ik interessant vind, maar waarbij ik wel even wil nadenken over het antwoord. Waarom kan ik die vraag niet even opslaan (zoals bij Marktplaats bij favorieten?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan de vraag inderdaad volgen. Maar dit komt omdat dit idee nog nooit is doorgegeven, als ik jou was zou ik 'm doorgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe/waar kan ik dit dan doorgeven? Voor een nieuweling is het toch zoeken op deze site. De regels/handleiding izijn niet altijd even duidelijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt de "Volgen" button aanklikken (rechtsonder bij de toelichting op een vraag). In je profiel kun je dan bij het tabblad "Gevolgd" je gevolgde vragen terugvinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/contact Daar kan je je ideeën doorgeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Merci!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je tip, ik heb het doorgegeven.

Andere antwoorden (2)

Waarom weet ik niet.
Ik weet wel dat je een vraag kan "volgen" naast "goede vraag".
Dan krijg je -denk ik; heb het nog nooit gedaan- een mailtje als iemand heeft gereageerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja klopt, vraag volgen en dan kan je hem ook gemakkelijk terugvinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar het lijkt wel of vragen steeds sneller gesloten worden. Tegen de tijd dat je klaar bent met nadenken, is 'ie al weg. Ze zouden het moeten instellen dat een vraag niet binnen 24 uur gesloten kan worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He Rick je doet lekker mee, leuk he GV +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jah zeker :-D
een beetje té verslavend zelfs :-P
Je kan de vraag volgen en zo de vraag opslaan.