Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Je wordt pas echt verdrietig als je een ban krijgt, dus voorkom dat... Zonde van de gezelligheid!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nee.

Goeievraag legt mij geen beperkingen op omdat de doelstelling van GV past bij de regels en richtlijnen die gesteld worden.

Verder laat ik mijn humeur niet bepalen door regels en richtlijnen van een website.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms wel ja, gelukkig zijn ze wel rechtvaardig en wil het team je helpen waar nodig is. Toch wel een applausje voor de oprichters.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou verdrietig kunnen worden van de mijzelf opgelegde beperking dat ik niet iedere dag uren achter GV moet zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de herkenbaarheid ;)
Daar ben je toch mee akkoord gegaan toen je lid werd? Ik vind vaak dat er veel te veel over gezeurd wordt. Zoals eerder gemeld is het niet het doel van GV om een chatsite te worden maar een vraag en antwoordsite. Natuurlijk is het balen als er iets van je verwijdert wordt, maar als je het niet met de regels eens bent moet je denk ik een andere site opzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat zou het verkeer zijn zonder verkeersregels?
Wat goeie vraag zonder regels?
Verdrietig? nee, Blij? soms wel. Boos? bijna nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja behoorlijk
ik mag niet eens vaak mijn antwoord plaatsen, of ze verwijderen mijn vraag, of ze plaatsen het naar de reactie's.
Ik krijg nooit duidelijkheid waarom..
de vraag naar het waarom):
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms, want als je veel ruimte nodig hebt is het huis gauw te klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neen, absoluut niet.

In het begin was het wel eens lastig dat ik per dag maar zo weinig reacties mocht geven. Maar verdrietig? Neen.
(Lees meer...)
Cryofiel
14 jaar geleden
Niet meer, want we hebben nu een uitlaatklep.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Begin wel..
Nu niet meer.!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding