Hoe lang bestaat goeievraag al? En hoe is deze site ontstaan?

Als betrekkelijke nieuwkomer op deze site ben ik eigenlijk heel benieuwd hoe lang deze site al bestaat en hoe deze is ontstaan. En gebeurt dit allemaal vrijwillig (onderhoud, beheer, etc.?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Vanaf 25 maart 2009 kan iedereen deze website gebruiken. Vóór die tijd is de website ongeveer twee maanden getest. De eerste vraag (over een recept voor boerenkool) werd gesteld op donderdag 29 januari 2009 om 9:32 uur. Dit was dus één van de vragen om de website te testen.

De website is opgezet door Ilse Media. Dit bedrijf verzorgt ook het onderhoud en het beheer. De moderators, die alle vragen en antwoorden beoordelen op geschiktheid voor de website, werken vrijwillig.
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meest complete antwoord, dank je wel!

Andere antwoorden (3)

De site bestaat vanaf maart 2009

Toegevoegd na 3 minuten:
De oudste vraag die ik kan vinden staat in de bron.

Toegevoegd na 23 uur:
Foutje, De vragensteller van de vraag is op GV actief vanaf januari 2009.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs januari, op het profiel van de vragensteller staat dat hij op GV actief is sinds januari 2009.
Ongeveer 8 mnd.
De Mods zijn vrijwilligers.
Het is een nevenproduct van Ilse media.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lees ook eens de tekst bij 'voorwaarden' onderaan de pagina. Dan kom je meer te weten.