Ideetje voor de website:Zou het handig of leuk zijn om te zien hoeveel mensen online zijn en eventueel ook wie er online zijn?

zo kan je zien wie er allemaal online zijn,mischien wel zo gezellig en handig te weten,dat je bv niet een vraag gaat stellen als er bijna niemand op zit bv.

Toegevoegd na 6 minuten:
hoe kunnen we zoiets regelen dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Volgens mij is dat al vaker aan de orde geweest, maar hier een volmodig JA. Wie is er online, en hoeveel gasten. Standaard op elk forum en een indicatie voor de activiteit en actualiteit. En voor vaste gebruikers leuk om te weten. Helemaal voor dus.

Mogen we stemmen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
allen bedankt voor jullie antwoorden er zitten meerdere beste antwoorden tussen,dus die dan ook een +1 en 1tje dus beste antwoord(wat uitgebreider)

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat dat al eerder geopperd is.
Maar mijn antwoord is ja, dat zou handig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Maar op eerdere suggesties hierop vanuit de gebruikerskant van deze website, is nimmer gereageerd van hogerhand...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihihi dat maak je volgens mij niet mee hier ,er is altijd wel iemand ,zeker die de boel in de gaten moet houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar van mij mag het hoor dat je kunt zine wie er is.
Ik zou het ook handig vinden maar ik denk niet dat dat hier gebeurt. Mensen zouden immers hun vragen kunnen gaan uitstellen tot er meer leden online zijn, en dan krijg je alleen maar piekuren volgens mij, en is er de rest van de dag weinig tot geen activiteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Da's wel weer een sterk argument ja.....nog niet aan gedacht, omdat ik niet zo'n vragensteller ben natuurlijk. Plusje dus.
Voor mij zou dit niet hoeven. Als ik een vraag stel, kan ik ook de volgende dag antwoord krijgen, dat maakt me niet zoveel uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zou ik heel leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het een geweldig idee. Ik hoop dat je heel veel antwoorden en ja-stemmers krijgt. Wie weet dat er dan ook iets mee gebeurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,dat lijkt me erg handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien is het wel praktisch, maar het is de vraag of je dat wilt. Na een tijdje is de blijdschap er van af en is de nieuwe situatie weer normaal. Dus dan komt er op een gegeven moment een persoon met de vraag: is het niet leuk als we vriendennetwerken kunnen opbouwen?
Voor je het weet kun je geen pagina openen zonder gekrabbeld of getikt of wat dan ook te worden. Uiteindelijk zal het de aandacht steeds meer gaan afleiden van de oorspronkelijke insteek, de inhoud. denk ik tenminste.