werkt dat niet hetzelfde als op iedere andere tv?
of misschien dat je een los scartblokje moet hebben waar je de rode witte en gele stekker in kan doen. Maar bij mijn weten kan je met een scart blokje waar je de stekkertjes in doet op iedere tv een wii aansluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om de Wii aan te sluiten op een platte televisie, zijn er aparte componentsnoeren verkrijgbaar. Om de batterijen van de Wii-afstandsbediening op te laden, zijn er diverse laadstations te koop. Voor je het weet, staat de woonkamer vol met accessoires voor Nintendo’s spelcomputer.

De Wii 16-in-1 Aircraft Carrier Charging Stand vervult echter al deze functies en meer en brengt ze allemaal samen in één opbergsysteem. Dit vliegdekschip biedt ruimte aan het Wii-systeem zelf, twee afstandsbedieningen en evenveel Nunchuks – waarbij bekabeling netjes kan worden weggewerkt. Er zitten zelfs twee batterijladers in die elk twee batterijen kunnen opladen.

Maar daarmee zijn we er nog niet. De Aircraft Carrier Charging Stand voorkomt tevens dat de Wii-console te heet wordt met een ingebouwde koeler en voorziet in een standaard AV-aansluiting, een s-video-uitgang en een componentvideo-uitgang. Ondertussen bevat het opbergstation ook een FM radio en een digitale wekker.

Al deze functies maken het station er echter niet mooier op. Wie daar niet om maalt, kan het veelzijdige geval voor 40 euro in huis halen.