Waarom heet deze site "goeie vraag", en wordt je dan vervolgens afgestraft met puntenverlies als je er één stelt?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga naar 'Mijn pagina' en kijk onderaan voor het puntensysteem.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je zegt klopt niet als je de regels kent.

Het beste antwoord

Je wordt niet afgestraft ; je wordt gestimuleerd om goed na te denken over de vraag die je wilt stellen, en om hem zelf na verloop van tijd weer te sluiten met kiezen van een beste antwoord.

Door 3 punten af te trekken bij het stellen van de vraag, die je terugkrijgt als je je vraag sluit, hopen we dat mensen niet lukraak vragen stellen maar niks doen met de antwoorden. Bij gasten zie je dit veel ; wel een vraag stellen, maar nooit terugkomen om hem te sluiten. Niet leuk voor de mensen die heel serieus geantwoord hebben, maar niemand krijgt de 10 punten voor het beste antwoord.

Dat vind niet iedereen leuk, maar punten zijn wel onderdeel van het spelletje hier. En op die wijze wordt dat dus zo veel mogelijk 'gestuurd'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor.!
Wrom zou je afgestraft worden?
Het gaat zo kijk...
Op deze site worden vragen gesteld, en beantwoord.
Als je ziet heb je bij elk vraag een vinkje met goeievraag er bij, dus als jij denkt of een vraag goeie vraag is of je interessant vindt, dan kan je die vraag als goeievraag markeren. Dan krijg de vragensteller +1 punt...
En elk gestelde vraag kost 3 punten.
En als je de beste antwoord heeft gekozen, dan wordt je vraag automatisch gesloten.
En je krijgt je 3 punten weer terug. Zo gaat dat.!!
En diegene die beste antwd gaf verdiend 10 punten...!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je word niet gestraft, en je krijgt je 3 punten terug als je je vraag weer sluit.