Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wordt GV actueler ?

links zie je al:

http://www.goeievraag.nl/actueel/griep


Dit betekent toch dat goeievraag mee wilt doen om te zorgen dat je hier sneller dingen kan weten dan het nieuws.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
144

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In dit geval (helaas) wel, die griepvragen... Krijg er bijna griep van!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

GV richt zich op de maatschappij en is daarmee niet ongevoelig voor hypes. Nu de griep, gisteren het milieu of de crisis en morgen weer de politiek; het is maar wat de media aanslingeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk niet dat GV zolangzamerhand een bron wordt om dingen sneller te weten dat het nieuws. GV is echter geen nieuwssite, en de moderators doen er duidelijk alles aan om GV altijd zo te houden als hoe het bedoelt is.

Ik denk dat het wat betreft griep, en dan weer de crisis of politiek, acuteler wordt in de zin van, dat mensen de vragen en antwoorden hier krijgen die het nieuws niet geeft.

In de media is het veelal bangmakerij; aan de ene kant hoor je dit, aan de andere kant dat, en wat waarheid is weet je vaak niet meer.

Hier is de plek om er vragen over te stellen waar je toch meestal de enige echte juiste antwoorden op kunt krijgen die je via de media niet vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men(de beheerders) doet er moeite voor om GV aantrekkelijk te houden en en daarbij is inspelen op de actualiteit natuurlijk mooi meegenomen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Dit betekent toch dat goeievraag mee wilt doen om te zorgen dat je hier sneller dingen kan weten dan het nieuws."
Nee, daar is Twitter voor.
'T lijkt me meer een nieuw onderdeel op de site.
Er zullen nog vele aanpassingen volgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding