Punten, plusjes en minnetjes, populaire vragen, 'top'-weet ik veel, en nu weer het nieuwe GV-fenomeen: medailles..!?

Wordt met dit alles GV er nu echt beter op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet ook niet waar het allemaal vandaan komt, had zelf liever persoonlijke andere dingen gezien als toevoeging.

Of het er beter op wordt. Voor de moderators wel want je kan nu ook melden als een vraag in de verkeerde categorie staat, ik let daar niet eens op. Zou mij een zorg zijn waar deze onder staan, ik klik op alle categaorieën en zie wel wat er voorbij komt. De moderators krijgen dan de melding en kunnen gelijk op de knop drukken en hoeven ze zelf minder in de gaten te houden.

En van die medailles ik snap er niets van, zelf zie ik dat ik 3 medailles heb alle drie brons en alle drie 30% dat kan toch nooit gelijk opgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ach, het gaat toch om het beantwoorden van de vragen; die bijkomende waarderingen kun je naast je neer leggen als je daar geen waarde aan hecht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hoe meer regels, hoe meer overtredingen en hoe meer moderatie het vereist... Nee dus...

Toegevoegd na 13 minuten:
.

Antwoordman is mijn beste vriend op GV... LOL... Wij kunnen mekaar alles zeggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet! En ik zeg dat niet omdat ik geen "medailles" heb,maar omdat ik vind dat men door te proberen GV aantrekkelijk te houden,allerlei kunstgrepen gaan verzinnen! Daardoor krijgt het m.i. een chaotisch en elitair karakter! De kans dat dit antwoord wordt verwijderd is daardoor ook vrij groot,aangezien het niet in het GV beleidsstraatje past.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
voordat ze deze verwijderen gauw een +
Nee, want ook mensen met tig medailles kunnen ook foute antwoorden geven. Het maakt dus niks uit.

En mensen zonder medailles kunnen ook zeer goede antwoorden geven. Ik zie de meerwaarde niet echt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is net als met punten. Het zijn hebbedingetjes, waar je niets aan hebt. Sommige mensen vinden het niks, maar anderen hechten er wel erg veel waarde aan.

Of GV daarmee beter wordt waag ik te betwijfelen. Maar het is de bedoeling dat sommige specialisten beter hun best gaan doen, zodat ze medailles gaan verdienen.
itsme