Wie is deze mummy?En waar is dit?

Toegevoegd na 48 minuten:
En de twee afbeelding heeft die daar iets mee te maken?
namelijk ze lijken veel op elkaar...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is een Egyptenaar en ze hebben hem Ginger genoemd. Dit persoon leefde nog voor de Egyptische Dynasties. Waarschijnlijk 3400 voor Christus of ouder.
Meer dan honderd jaar geleden is het goed geconserveerde lichaam overgebracht naar het Britisch Museum.

Lees meer over hem op onderstaande link (Engelstalig)

Toegevoegd na 54 seconden:
Owja vergeet de vindplaats nog. Begraafplaats te Gebelein, Egypte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niemand weet dat, ik zeg het je... We weten niet wie het is, waar dat die woonde, wie de vader was of wie de kinderen waren, niet de naam, niet zijn burger service nummer... Niet wanneer die gestorven is, niets eigenlijk...

En ik kan je zelfs niet vertellen waar die mummy gevonden is...

Toegevoegd na 14 minuten:
En wij kunnen die mummy wel een nieuwe naam geven, maar zijn eigen naam dat weten we nooit...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wie: Geen idee :)
Waar: The British Museum, Londen

Toegevoegd na 1 minuut:
Het is Ginger
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een Egyptische Mummy in een museum in Engeland (Londen)