Waarom zet GV een teruggeplaatste vraag niet terug op pagina 1?

Na verwijdering van mij vraag Guillotine, heb ik na bezwaar het antwoord na 24uur teruggekregen op de pagina waar hij zou zijn geweest als hij was blijven staan...Waarom niet op de pagina waar de vraag werd verwijderd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zou ik aan GV zelf vragen. Ik vermoed dat de datum en tijd dat je de vraag in eerste instantie stelde niet aangepast wordt als hij teruggeplaatst wordt en daarom komt hij automatisch bij de ''oudere'' vragen terecht.

Het beste antwoord

Hoogst waarschijnlijk worden de vragen gesorteerd op basis van hun unieke volgnummer. Dus zal een vraag altijd op die plaats in de lijst komen. Alle vragen die erna komen hebben een hoger volgnummer en staan dus hoger op de lijst.

Een mogelijke oplossing zou zijn een plaatsingstijd te gebruiken en deze te updaten wanneer een vraag wordt terug geplaatst.

Dat dit niet gebeurd kan goed zijn omdat er bij de bouw van de site niet over na is gedacht. Niet alle situaties kun je van te voren ondervangen. Mogelijk kan men er iets mee doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (1)

Deze vraag is vanaf dit moment verwijderd en wordt daarom teruggeplaatst op dezelfde plaats.

Zou inderdaad handig zijn als deze dan weer bovenaan komt want deze vraag wordt dan niet meer gelezen. Dit zal de regel zijn die dus GV toepast.

Het enige wat je kan doen is deze vraag sluiten en opnieuw stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee niet op de plaats waar hij werd weggeplukt maar op de plek waar hij zou zijn geeindig, zonder verwijdering, snapje??