Hoe worden veranderingen in de richtlijnen van het stellen van vragen precies gecommuniceerd?

Word je hier automatisch op geattendeerd? Of moet je dit zelf actief in de gaten houden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De richtlijnen worden zelden veranderd. Dit is slechts één keer gebeurd in de geschiedenis van Goeievraag. Dit soort veranderingen worden aan de gebruikers meegedeeld in een boodschap rechts onder je avatar.
Binnenkort kunnen dit soort zaken ook via de maandelijkse nieuwsbrief worden meegedeeld.
AWM
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wauw, gaat die nieuwsbrief toch echt verschijnen?!
AWM
12 jaar geleden
Ja, hij komt echt!

Andere antwoorden (1)

In de drie jaren dat ik bij G.V. zit heb ik nog nooit een mededeling gehad van veranderde richtlijnen. Ik kan zo ook niet zeggen dat er richtlijnen rigoureus gewijzigd zijn, maar af en toe de richtlijnen raadplegen kan in elk geval nooit kwaad.
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Toch is dat wel gebeurd in die tijd. Ik kan me alleen niet herinneren of daar nou een mededeling over in de kolom rechts heeft gestaan, of dat er op het forum over gediscussieerd werd en het zo bij de leden daarvan bekend werd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft als link gestaan die je moest weg klikken, zoals AWM ook aangeeft.