Wat is er gebeurd met een lid op goeie vraag als er geen naam meer onder staat?

Soms kijk ik weleens naar wat oudere vragen en dan staat bij sommige mensen hum gebruikersnaam niet meer onder hun avatar, zijn ze dan weggegaan of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, die hebben zich uit laten schrijven. Dat deden ze door via Contact een bericht naar het Beheer te sturen. Je bijdragen blijven dan op Goeie Vraag staan, maar ze zijn niet meer aan een naam verbonden.
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kunnen ex-leden van GV zijn geweest die door de moderatie/beheer d'r uit zijn gemikt wegens wangedrag! Hun antwoorden worden nog wel gebruikt in de archieven...