Ik heb bij een vraag een antwoord gegeven en meteen gaat de duim naar beneden. Hoe kan dat zó snel?

Ook door anderen gegeven antwoorden, waarvan ik denk dat het een waardevol antwoord is, gaat meteen die duim naar beneden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je bij andere antwoorden kijkt zie je overal duimpjes naar beneden. Ik krijg heb het gevoel dat er iemand is die consequent bij alle antwoorden een negatieve reactie plaatst.
Ik verbaas me hierover.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,we hebben allemaal last van die ''minkukels''zoals we ze inmiddels noemen.Het zijn plaaggeesten die geen lef hebben want ze hebben niks anders te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, dan heb je een minkukel. Ik heb er ook al dagen één. Voor ik mijn eigen antwoord heb kunnen teruglezen, staat er al een min, zelfs als het een meningsvraag betreft waar weinig op valt te minnen. Het hoort erbij, zullen we maar zeggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, ik vind het ook zo kinderachtig, soms staan er bij een vraag ineens allemaal minnetjes, om niks.
Als ik een min geef, geef ik ook een reden erbij, wel zo 'vriendelijk' :)

Het beste antwoord

Soms is het ook zo dat iedereen die heeft geantwoordt op een bepaalde vraag een min krijgt, ongeacht wat voor antwoord ze geven. In dat geval zou ik me er niks van aantrekken of het eventueel bij de moterators melden als je je er erg aan stoort. Dan kunnen zij kijken wie dat was en deze persoon tijdelijk een plus- en minverbod geven.

Je kunt sowieso alleen iets met een min als deze gemotiveerd is, dan weet je voortaan waar je op kunt letten. Anders: gewoon laten gaan die min, als je een goed antwoord hebt gegeven krijg je daar vaak ook plusjes voor, en daar heb je echt wat aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

blijkbaar zijn er mensen op GV die het niet met je eens zijn, vandaar waarschijnlijk het duimpje naar beneden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er lopen minners rond. Trollen zogezegd. Die houden van minnetjes en geven zodra ze het niet met je eens zijn een min. Vind ik jammer, want wat mij betreft geven we alleen een min als een antwoord kwetsend is, of echt heel fout.

Maar goed, wie ben ik... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Trollen inderdaad. Op GV ook bekend als minkukels.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ah! weer wat geleerd :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je Solange :-)
En volgens mij is er alweer een bezig ook! point proven!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ ik compenseer het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je taurus, dat waardeer ik! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
enikook +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doek mee + :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
* bloost * sjonges wat een eer.
GV is een wereldje in het klein.En we hebben dus ook onze 'minkukels'.....op sommige dagen aktiever dan op andere, en blijkbaar is er vandaag met een 'minzame' bui uit bed gekropen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minkukels zijn sneller dan het licht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
min maal min = plus!