Waarom zijn sommige vragen in het roze?

Als ik op een vraag klik, verschijnt deze meestal in paarse tekstkleur.
Soms echter zijn de letters knalroze.

Waarom? Wat maakt het verschil?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

bij huis en tuin > schoonmaken en wassen, zijn de vragen roze.
dat is om de connectie met vanish te benadrukken.
vanish is een kennispartner/adverteerder in dit segment van gv.
Rieneke1
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat heeft te maken met de sponsor die speciaal met die rubriek te maken heeft. Het schoonmaken van erge vlekken schijnt namelijk met roze spul te kunnen, daarom zijn al die vragen roze gekleurd. Daar krijgt Sanoma financiële steun voor van die fabrikant.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aha! Ik had nog niet door dat het allemaal schoonmaakvragen waren.