Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen als hij bij de registratie bij elke naam die ik invoer zegt 'deze naam is niet beschikbaar'?

Hij vraagt wel of ik svp mijn gebruikersnaam wil wijzigen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo te zien is het nu gelukt!

Het beste antwoord

ik denk dat je een meer originele naam moet verzinnen. als je Piet Jansen heet dan is de kans groot dat pjansen en pietjansen niet beschikbaar zijn. Een naam aangevuld met een nummer, zoals pietjansen123890 of een wat meer alternatieve naam als pistolenpietje, pietbandiet, piejan48 etc wel beschikbaar zijn.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

lees even heel goed wat je gebruikersnaam mag hebben. Of vooral niet mag hebben.
Soms willen ze dat je minstens 1 hoofdletter in je naam hebt. of een getal. of een combinatie hiervan.
Maar er zijn ook die niet accepteren dat je naam 2 dezelfde letters hebben achter elkaar. bvijv 2x de A in banAAn.... En het kan ook zijn dat de site gewoon niet goed werkt ( heb ik wel eens gehad) of je een virus hebt... Probeer het eens op een andere pc. of mail het bedrijf met je probleem.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Wat jij noemt is van toepassing op wachtwoorden, niet op gebruikersnamen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt helemaal aan de instelling van het programma. Er zijn programmas waarbij ook de gebruikersnaam restricties hebben. Bijv. van mijn werk. Daar mag ik niet een deel van mijn voor- of achternaam als gebruikersnaam gebruiken. En moet deze een hoofdletter bevatten.
bamibal
11 jaar geleden
Het gaat hier om Goeievraag.nl