Waarom kan niet iemand binnen GV op gebruikersnaam zoeken?

Of ik ben helemaal scheel en zie het niet...

Wat zijn de bezwaren hiertegen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms ga je die niet vinden. Zoek maar eens op 'Starbles', vanuit de top-tien naar 'onbekend'. En zo zijn er meer onbekend geworden de laatste tijd.
itsme
14 jaar geleden
Van iedereen die 'onbekend' is, is het account opgezegd.

Het beste antwoord

Het is heel simpel: de opzet van deze site is niet dat het om personen gaat, het gaat alleen om antwoorden op vragen.

Daarom kan je wel op vragen zoeken, en dan krijg je alle antwoorden erbij.

Je kunt niet op op personen zoeken, want dat zou betekenen dat je interesse hebt in de persoon en niet in de vraag of het antwoord, en dat is weer niet de opzet van deze site.
itsme
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat kun je wel een klein beetje via een omweggetje...
je moet wel de*naam* kennen...

www.goeievraag.nl/profiel/*naam*

Maar het is goed beschermd en dat hoort zo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Links in de zoekbalk kan je de gebruikersnaam invoeren en krijg je een aantal vragen van de desbetreffende persoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat de eigenaars van de site hier niet aan gedacht hebben.

Je kan natuurlijk gewoon naar de pagina van die persoon gaan [http://www.goeievraag.nl/profiel/NAAM ], en kijken welke vragen er door hem of haar beantwoord zijn. Maar dar vind je alle reacties nog niet mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik de naam weet type ik deze in de balk zoek en dan krijg je allemaal vragen en kan je zien of deze een vraag heeft gesteld en klik hierdan op. Dan kom je op zijn avatar. Allemaal omslachtig maar het werkt wel.

Zou toch fijn zijn als je per dag kan zien wie er online is op GV, dat maakt het ook al makkelijker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vind ik ook! Lora bijna altijd online? ;-) +1.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi
Als ik bij "zoek" mh75 in typ krijg ik de door jou gegeven antwoorden en als ik daarna op jouw plane klik weer jouw profiel. Is dat wat je bedoelt?