Kan ik mijn antwoord op een vraag verwijderen als hij gesloten is?

Ik ben als laatste geëindigd maar het was een oprecht antwoord en ze kunnen een verkeerde indruk van mij krijgen.

www.goeievraag.nl/vraag/353443
Bij f.a.q zie ik geen answer en in richtlijnen ook niet.

Ik stel het in deze categorie omdat hier 6 deskundigen zitten. Een bcc naar beheer kan altijd nog.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Nadenken voordat je iets plaatst heet dat..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan nogmaals nadenken voordat je de link geeft naar de vraag waarvan je het antwoord verwijdert wilt hebben. Had je deze vraag hier niet gesteld, dan hadden maar heel weinig mensen je antwoord gezien of bewust opgeslagen in hun hoofd, maar nu verwijs je er naar, waardoor men geneigd is toch eens te kijken wat dat voor een bijzonder antwoord is dan. (oftewel: ik zou je aanraden deze vraag te verwijderen)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL c4th, zo dacht ik ook!
Ritsuka
11 jaar geleden
oordat de aandacht op dit antwoord is gevestigd, is het onderhand al van 4 minnen naar 14 minnen gegaan :O
burgos
11 jaar geleden
Vond het zo zielig van mij een +
KennisDelen
11 jaar geleden
Als je de tweede zin (mbt Alzheimer)achterwege had gelaten, was het een prima antwoord geweest.

Het beste antwoord

Nee je kan alleen een antwoord geven en/of verwijderen als de vraag nog niet gesloten is (nog open dus). Hetzelfde geldt voor reacties.