Hoe kan ik mijn 1000 punten op GV vieren?

Ik zit sinds oktober op GV en heb een drukke baan, dus kan er niet dagelijks langdurig opzitten.
Toch ben ik heel erg gegrepen door het GV-virus en kijk ik zoveel mogelijk op GV.
Net zag ik opeens dat ik 1000 punten had, dat vond ik zo'n mooi getal.
Ik had opeens zoiets: is dit niet een feestje waard?
Wie herkent dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd, ik neem er een pintje op, als jij dat dan ook doet is het een feestje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hád... Maar die krijg je zo wel weer terug, neem ik aan, die mijlpaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Telde er 999 maar heb hem als goeie vraag gemarkeerd. Nu heb je echt 1000
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dom hé? Door een vraag te stellen zit ik weer onder de 1000 punten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank Henkjan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd! Begrijp je wel, dit had ik net al toen ik zag dat ik al over de 300 zit hihi.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, had ik ook, maar 1000 vond ik zo'n mooi getal....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooie avatar heb je trouwens, ik had bijna 20 jaar geleden ook twee zulke zwarte poezen, maar de ene die zo fel keek als de jouwe had zeven witte haartjes op haar borst en haren op de punt van haar oren, zoals een linx.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank, mauw!

Het beste antwoord

Elke 1000 punten een borrel, dan hebben we binnenkort een dag g.v. zonder xinix. Die ligt dan straalbezopen onder zijn toetsenbord. ( Niet te serieus nemen, hoor)
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus, want ik moest erg lachen om je antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is dat toch dat LOL? Dat zie ik nu al zo vaak staan, is dat de GV-taal voor dat iets grappig is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha ha LOL Iris. Laughing Out Loud is een internet term dat bij het chatten wordt gebruikt. Heeeeel toevallig betekent LOL in het Nederlands ook lol.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank, wist ik niet!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10 puntjes voor een erg grappig antwoord!

Andere antwoorden (8)

Je kan van alles een feestje maken...Het is maar net wat je het waard vind..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken dit heel goed... Ik ben ook puntjesgeil... Maar ik wil ook bijdragen aan meer bewustzijn... En daarom doe ik dat, puntjes is niets, want zo meteen als GV uit de lucht gaat, dan is het plots niets meer... En het bewustzijn dat ik gezaaid heb, dat blijft...

bijna 25000, dus ik weet waar je het over hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Zo meteen? Weet jij iets dat wij niet weten??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh nee! Hoelang hebben we nog???? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn die punten echt zo belangrijk??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk niet, maar dus toch ook wel. Dat is het gekke: het intereseerde me niets, maar dat getal 1000 vond ik opeens zo mooi, dat wilde ik vieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, helemaal niet... Ik zaai bewustzijn, daar doe ik het voor... Als ik één pakkende oneliner geplant heb in iemand en op het juiste moment komt die weer binnen over een paar jaar, dan is XiniX heel blij... Daar doe ik het voor... En niet voor die puntjes, anders was ik al 100 keer opgehouden...
Als je je kunt voorstellen, dat ik antwoorden geef die NERGENS anders te vinden zijn, en DAAROM afgeschoten worden omdat ik MIJN eigen bron ben en vervolgens meer dan 10 minnen krijg, dan is dat zeer pijnlijk... Maar dat stopt mij niet, nee sterker nog, ik weet dat ik juist bezig ben... En dat steeds meer mensen mij gaan begrijpen, wow dat is kicken... Ik weet dat alleen iemand mij kan begrijpen die van dezelfde plek komt als ik... En dan ontstaat Liefde (nee niet die liefde...) en liefde is dat wat verbindt, net als een magneet trekt dat aan... Daarom moet ik soms onzin verkopen, om idioten weg te sturen, want die wil ik niet... Leuk hé, ALLES...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Iris09... Zo ging het met mij ook, en daarom sta ik nummer 1... En omdat XiniX niets te verliezen heeft, klept hij er maar op los, en het wordt toch gewaardeerd, want elk puntje moet je wel krijgen en je krijgt ze niet voor niets... En de uren tellen niet... Honderden uren zitten erin...
Ha, die Iris09;

Als je puntjes scoren op goeievraag.nl al een reden tot een feestje vindt denk ik dat het hoog tijd wordt om je prioriteiten eens te verleggen. Trek bij puntje 1000 dus eens een lekker flesje open en denk erover na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik herken het niet hoor..ik ben niet zo met punten bezig,wel met het beantwoorden van een vraag,om andere mensen te helpen.
Maar even zo goed GEFELICITEERD!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vooral doorgaan, de tweede 1000 punten gaan nog veel sneller! En een flesje Dom Perignon open trekken natuurlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd,
Ik was toen ook zo blij toen ik mijn eerste beste antwoord kreeg.
Maar op jou vraag met 1000 punten, is ook wel mooi om een feestje van te maken.
Wat mij betreft gewoon door gaan met sparen. Gewoon positief zijn denk ik. Aardig zijn. Het is kerst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ van mij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank! +!
In ieder geval GEFELICITEERD!
Alles waar je blij mee bent moet je vieren. Dat is goed voor je motivatie en je gezondheid.
14 jaar geleden
Als je dat feestje(wat je trouwens van harte is gegund) maar niet tijdens je drukke baan viert. Anders zou het wel eens kunnen zijn dat er geen(drukke)baan meer is! Maar dan heb je wel meer tijd om nog meer punten te scoren.