Is je email-adres hier ook zichtbaar bij GV.nl?

Ik blijf nl het liefst anoniem!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je anoniem wilt blijven sluit vooral geen PC of laptop aan, geen telefoon of GSM; want ze weten alles over je. Dus als je anoniem wilt blijven ga een stapje terug in de tijd :) en maak zeker geen emailadres aan want alles wordt wel ergens geregisteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja is zichtbaar.
Maar niet voor de leden.
Alleen voor de beheerders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, die is voor de wereld (anders dan de GV-beheerders en netwerkbeheerders aldaar) niet zichtbaar, tenzij je 'm zelf in een vraag, reactie of antwoord zet. Nooit doen, uiteraard :).
Of je moet meer spam willen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad die is alleen zichtbaar voor beheerders van GV. Maar dat wil niet zeggen dat je anoniem bent hier. Eenieder die hier vragen of antwoorden geeft bouwt een nieuwe indentiteit op. Van sommige gebruikers is al veel bekend als je hier wat langer meedraait.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt. Maar kijk dus wel uit wat je loslaat. Een opmerking hier, een vraag daar en nog een paar antwoorden dan is het een kleine moeite dat samen te voegen.
Ik weet (en met mij velen) veel van enkele gebruikers, hoe en waar ze wonen, getrouwd of alleenstaand, wat voor werk of studie ze volgen. En bij sommige ook nog een foto. Naam en toenaam. De rest is er met google zo bij gevonden. Dus veel gebruikers hier houden zelf de gordijnen open.
Als je helemaal anoniem wil blijven moet je wegblijven van het hele net..Hier is voor de andere gebruikers geen Email adres zichtbaar..Wel voor de beheerders!Maar het hele internet is niet anoniem..pas daar dus voor op,als je anoniem wil blijven.