Als er een vraag van je verwijdert wordt,doe je dan een nieuwe poging om hem toch geplaatst te krijgen in een andere formulering?

Of denk je ''Laat maar zitten".Met andere woorden,ga je de uitdaging aan om toch je vraag te stellen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja zonde zeg dat je vraag is verwijderd. Het was een hele goede vraag.
Wat was de reden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De reden hiervoor is: Je vraag is niet gericht op algemene kennisvermeerdering en/of advies. Het moderatie-team heeft de volgende uitleg gegeven: Best Taurus, Je vraag is verwijderd omdat het een open discussie is, hetgeen niet is toegestaan op Goeievraag.nl. Probeer vragen als deze op een andere manier te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een retegoede vraag. Jammer dat dan de formulering niet goed was.
Ik zou hem opnieuw stellen.

Het beste antwoord

Wanneer ik denk een goede vraag te hebben vind ik het moeilijk deze volgens de richtlijnen te stellen.
Menigmaal is hierdoor ook mijn vraag verwijderd.

Wanneer ik deze een ander formulering meegeef is er voor mijn gevoel al veel kracht van de vraag verloren gegaan en laat ik het erbij zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+Ik niet altijd maar soms wel.

Andere antwoorden (8)

Ik zou het opnieuw proberen en de vraag in een ander jurkje stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nogmaals gelukkig Nieuwjaar, de aanhouder wint..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,jij ook,ik heb er zin in.In 2010
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is ieder jaar goed, ondanks de tegenvallers, maar omdat ik meer de goede dingen tel ga ik er altijd voor.!
Ik let met het stellen al zeer erg (pleonasme) op het feit of deze binnen de regels valt. Dus wanneer deze word verwijdert maak ik standaard bezwaar.

In jou geval -ik weet waar je op doelt- is het jammer van de vragen ze waren zeer leuk en goed. Maar wel terecht dat ze zijn verwijdert wanneer we de richtlijnen strikt hanteren.
Je zou je anders kunnen formuleren wanneer je nog geen goed antwoord hebt gekregen. Maar ik dit geval denk ik dat je al veel antwoorden hebt ontvangen ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En blijft deze wel staan dan?
Ligt er aan, als je antwoord hebt gekregen, voordattie verwijderd werd, laat ik de boel de boel. Als ik geen bevredigend (of geen) antwoord heb gehad zal mijn vraag anders formuleren.(heb niet zo veel jurkjes)
14 jaar geleden
Ikke niet hoor.
Laat liever zitten.
Dan zoek ik mijn antwoord met een of andere manier uit op internet....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de week werd een vraag van mij verwijderd. Heb hem niet meer anders verpakt opnieuw gesteld en dacht "Laat maar".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tijdje terug tegelijk 2 vragen werden verwijderd . dan denk ik even niet meer misschien later een nieuwe poging
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik stel niet veel vragen, maar wanneer ik dat doe, probeer ik zo veel mogelijk algemeen en binnen de richtlijnen te blijven. Wordt ene vraag dan toch verwijderd, dan baal ik als een stekker, want dan weet ik ook niet hoe ik het beter moet formuleren.
De keren dat het dus gebeurd is heb ik bezwaar aangetekend en gelijk gekregen en is mijn vraag teruggeplaatst, maar de lol is er dan eigenlijk al een beetje vanaf.

Dan lik ik mijn wonden, GV even op een laag pitje of helemaal niet, en dan komt het wel weer. De richtlijnen zijn duidelijk en je kunt je er op verlaten, maar of een vraag dan ook uiteindelijk echt blijft staan, blijft altijd een klein beetje een verrassing. Soms blijven verrassend onjuiste of tig keer gestelde of heeele foute insinuerende vragen staan, soms verdwijnen er hele goede. En ik kan ze onmogelijk allemaal bijhouden, dus ook in dit geval heb ik geen idee om welke vragen het gaat, en dat is wel eens vervelend.

Overigens worden vragen over waarom je vraag is verwijderd vaak ook verwijderd, zodat het lastig is voor de community zicht te krijgen in de extra richtlijnen / praktijkgevallen om toekomige verwijderingen te kunnen voorkomen. Dat is dan wel weer jammer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ja..ik doe een nieuwe poging en stel hem dan anders op.En dan mag hij wel blijven staan.Ik heb ook regelmatig berichtjes dat het niet kennis..tralala is,maar de aanhouder wint toch?