Goeie Vragen openen in nieuw tabblad?

Wat ik graag zou willen is als ik op een vraag in Goeie Vraag klik dat dat dan in een nieuw browser tabblad komt in plaats van in hetzelfde tabblad. Bijvoorbeeld Google heeft zoiets dergelijks. Nu moet ik bij GV steeds heen & weer en dat gaat niet altijd even lekker, zeker niet als je een antwoord of reactie toevoegt. Voor zover ik kan zien is er voor GV niet zo'n instelling of voorkeur.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Houd 'control' ingedrukt als je op de betreffende vraag klikt, dan wordt hij automatisch geopend in een nieuw tabblad.

Toegevoegd na 2 minuten:
met 'Control' & 'Tab' kun je weer schakelen tussen de tabbladen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Tegen, zeer irritant dat er bij elke klik op het logo een nieuw tabblad opent. Zo heb ik na 3 minuten 20 tabbladen met Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt in Internet Explorer en Firefox met de rechtermuisknop op de link klikken en dan selecteren: "Openen in nieuw tabblad".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik snap niet precies wat je bedoelt, wil je het nu in een ander venster of in een ander tabblad? "nieuw browser tabblad komt in plaats van in hetzelfde tabblad"

Nieuw tabblad
Rechter muisknop op de vraag en dan kiezen voor een nieuw tabblad.
CTRL+linker muisknop op de vraag
CTRL+SHIFT+linker muisknop op de vraag, hiermee ga je direct naar het nieuwe tabblad toe.

Nieuw venster
Rechter muisknop en kiezen voor openen in een nieuw venster
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en 'Shift' + Klikken is de link openen in een nieuw venster.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor TUMXL ;)
Dit idee zul je bij de beeheerders aan moeten geven via de contactknop op deze site...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het openen van koppelingen in nieuwe tabbladen doe ik altijd door op het scrolwieltje te klikken, werkt bij mij in Firefox en Internet Explorer (Vista).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja, dan moet je het toch via de linkermuisknop doen, ik gebruik zelf trouwens ook wel een toetsenbord met muis die ik op de laptop aansluit, zeker met muis vind ik dat veel beter