Als je je antwoord wilt bewerken, waarom kan dat niet in het antwoord zelf, i.p.v er nog weer apart onder?

Toegevoegd na 5 minuten:
Zou dat niet veel handiger en prettiger zijn?
Vooral als je bv een woord hebt vergeten in je antwoord.

14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Een oplossing voor je "probleem" is: je antwoord verwijderen en de vraag opnieuw beantwoorden (en dan met de correctie of aanvulling).

Het beste antwoord

Omdat je anders je antwoord dusdanig aan zou kunnen passen, dat het verandert van een verkeerd in een goed antwoord en dat is niet eerlijk tegenover hen die al een goed antwoord hebben gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal mee eens!
misslobe
14 jaar geleden
Duidelijk, dankje

Andere antwoorden (1)

Tja.. Lastig. Daarom zit er de tussenpagina in, zodat je je antwoord nog een keer kan controleren.

De reden er achter is waarschijnlijk om discussies transparant te houden. Jij geeft een antwoord. Daar wordt op gereageerd, wardoor je besluit dat jouw antwoord niet klopt en je past het aan. Ondertussen staan er wel 5 reacties onder die op een heel ander antwoord hebben gereageerd: het wordt onmogelijk om te begrijpen waar de discussie over gaat. Natuurlijk is dit geen probleem als je een woord vergeten bent, maar ja.. Alleen een woord kunnen corrigeren is dan weer zo lastig in te bouwen.