als je oorbellen laat schieten, mag je dan ook zelf oorbellen meenemen dat je die er in laat schieten??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

Nee, de piercer of juwelier moet zeker zijn dat hij met steriele spullen werkt, dat risico neemt hij niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met een beetje mazzel kan het WEL als het maar echt zilver is... anders gaat het ontsteken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Chirurgisch staal.
Behalve steriel hebben de oorbellen die voor gaatjes schieten worden gebruikt een behoorlijk scherpe punt.

Oorbellen voor normaal gebruik hebben juist een stompe punt.
Als je daarmee zou schieten zou je mogelijk een hele grote wond maken.

Toegevoegd na 20 seconden:
Dus nee, dat kan echt niet
11 jaar geleden
Een goede juwelier of piercer zal geen gaatjes schieten met zelf meegebrachte oorbellen.
Maar niemand houdt je tegen als je ze meteen omwisseld als je thuis bent.
Zorg wel dat de oorbellen dan goed steriel gemaakt zijn.