Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik een antwoord verwijder, en een verbeterd antwoord (spelfout weg) terugplaats, kost dat waardering?

Toegevoegd na 1 minuut:
Aangezien bewerkingen van 't antwoord achteraf niet meer kunnen, lijkt me dit een oplossing... (Al een aantal keer gedaan.) Maar als 't waardering kost...

PS: als er waardevolle reacties op 't antwoord geplaatst zijn, doe ik 't niet, hoor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
90

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

In principe natuurlijk niet. Antwoord geven- puntje erbij, antwoord verwijderen - puntje eraf. Niets aan de hand.
Maar wat nu. als je inmiddels plus- of minduimpjes hebt gekregen en je verwijdert het antwoord? Die blijven van kracht volgens mij.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar, is 't verwijderen van een vraag zélf ook van negatieve invloed?
AWM
14 jaar geleden
Nee, dat kijkt me niet. Dat zou volstrekt niet te rechtvaardigen zijn. Ik verwijder zo vaak een antwoord als ik zie dat iemand me voor is geweest. Dat mag toch niet meespelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
_Mag_ misschien niet... Maar _is_ 't ook zo?
Als ik mijn waardering in 10 cijfers achter de komma kon zien, kon ik 't zelf bekijken...
Werkt prima. Ik doe dat regelmatig (-1 +1) ... als ik nog geen plusjes heb.Weet niet wat daar mee gebeurt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar ik bedoelde de waardering ('t cijfer), niet de puntjes zelf.
De antwoordwaardering die je op je profielpagina en in de toplijsten terug vindt, wordt berekend aan de hand van de verdiende - of verloren punten met betrekking tot de door jouw gegeven antwoorden:

- geven van een antwoord
- positieve beoordelingen
- negatieve beoordelingen
- beste antwoorden

Het is dus niet negatief voor je antwoordwaardering om er een nieuw antwoord van te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding