Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik zo vaak bij Goeie Vraag een scherm van Sanoma Media te zien?

Zeer geregeld (al 3x bij het proberen te stellen van deze vraag) krijg ik een scherm te zien van Sanoma Media met de boodschap dat er onderhoud plaats vindt. Is dit echt zo of raakt de server gewoon makkelijk overbelast? De schermen zijn met name storend omdat de pagina dan niet te vernieuwen is; ik moet dan altijd terug naar de vorige pagina.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
86

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het zijn capaciteitsproblemen. Maar er is ons bekend gemaakt (via het Goeie Vraag Forum) dat de hardware binnenkort wordt uitgebreid. Hopelijk zal dat de verbindingsproblemen herstellen...
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok bedankt voor de info. is er ook verteld wanneer het ongeveer 'binnenkort' is?
Amadea
11 jaar geleden
Nee, helaas niet. Maar er stond wel garantie bij dat het echt gaat gebeuren. (Omdat het in 't verleden ook wel voorkwam dat iets werd toegezegd, maar toch uitbleef).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit is al heel lang zo, ik heb het echt geregeld dat ik een antwoord probeer te plaatsen en dat het dan gedurende uren niet kan/mag/lukt!
vanavond nog, mateloos irritant...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea heeft gelijk. Het zijn capaciteitsproblemen en Sanoma heeft toegezegd dit aan te gaan pakken bij uitvoering van het nieuwe design.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding