Hoe kan het dat ik vragen mis?

Ik zit elke dag op GV. Net zoals vanmorgen, kijk ik de vragen door tot ik bij de vragen kom, die ik gister ook al heb gezien. Ik dacht dat ik op deze manier geen vraag over het hoofd zou zien maar toch zie ik vaak vragen staan die ik nog niet eerder ben tegengekomen maar die nog geen dag (of 2,3,4,5,6,week) oud zijn. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah, ik dacht al dat ik dementerende was maar ben dus niet de enige ;-)
GoeieVraag +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komt ook mij bekend voor +

Het beste antwoord

Misschien is het wel zo dat die vragen werden gesteld in de tijd dat je aan het zoeken bent tussen de nieuwe vragen. Die komen dan natuurlijk bovenaan te staan, maar misschien zijn het wel veel vragen tegelijk, en zo kun je er altijd wel eentje over het hoofd zijn. En wat ik ook wel eens zie: als je net een vraag hebt gesteld dan is deze wel zichtbaar in de betreffende categorie, maar nog niet meteen bij 'alle categorieën'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het kan zijn dat het vragen zijn die in eerste instantie door de moderators verwijdert zijn, maar die na een goedgekeurd bezwaar zijn teruggezet. Deze komen dan op de plaats waar ze oorspronkelijk stonden, dus niet meer op de eerste pagina.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien waren die vragen al gesloten dan staan ze niet meer tussen de gewone lijst
14 jaar geleden
Dit zijn vragen die tijdens je afwezigheid gesteld zijn maar alsook gesloten. Je moet na inloggen ook het archief doorlopen om geen vraag te missen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat probleem herken ik en heb ik de afgelopen week opgelost en nu mis ik geen vraag meer.
Open een Gmail-account, open van daaruit een Google Reader-account. Daarna ga je naar GV en log in. Als het goed is kun je op een icoontje rechtsboven in de balk drukken en kiezen voor Add to Google Reader als de pagina zich opent.