Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn vragen niet te vinden zijn in google?

Als je mijn naam (volledige naam) intypt bij google kom je als eerste pagina terecht bij goeie vraag. Is er een manier dat dit niet meer gebeurd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

In de eerste plaats voorkom je dat door niet je eigen naam te gebruiken, maar een anonieme gebruikersnaam.
In de tweede plaats door je vragen als gast te stellen.
In de derde plaats door niet van Goeie Vraag gebruik te maken, want dat zit nou eenmaal aan Google gekoppeld.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt als een bus +1
Je kunt je account verwijderen van Goeie Vraag. Je vragen en antwoorden blijven dan wel staan, maar je naam staat er dan niet meer bij.

Het kan wel een tijd duren voordat je naam ook bij Google uit de geschiedenis verdwijnt. Google indexeert de website regelmatig en neemt de tekst op.

Als je naam niet algemeen voorkomt (zoals bijvoorbeeld bij som wel het geval is) dan zullen de links naar je vragen als eerste naar boven komen.

Amadea geeft ook tips hoe je bij een nieuw account kunt voorkomen dat het gelinkt wordt aan je naam en zo makkelijk terug te vinden is.