Hoe selecteer ik automatisch de vragen op deze site van 'aaanbevolen', naar 'alles'?

Telkens wanneer ik inlog op de nieuwe GV ga ik naar de aanbevolen vragen.
Ik wil gewoon alle vragen zien, dus moet ik telkens het knopje verschuiven. (dat het nog niet echt optimaal doet ook....)
Hoe kan ik deze, blijkbaar automatische, instelling wijzigen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rieneke1
11 jaar geleden
schijnt vooralsnog niet mogelijk te zijn, wordt blijkbaar aan gewerkt.
zie het goeievraag forum.
is idd knap vervelend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hopelijk komt er dan snel een oplossing, want dit is best irritant, vind ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval een troost om te lezen dat ik niet de enige ben die zich stoort aan deze nieuwe, hippe, trendy en gave uitvoering van GV....
Snuffel
11 jaar geleden
Niet elke verandering is een verbetering helaas. Van mij mocht het lekker ouderwets en overzichtelijk blijven. Zeur, zeur.

Het beste antwoord

Dit is (nog) een fout in het programma en moet nog aangepast worden. Jij kunt zelf niets wijzigen.

Bron: goeievraagforum
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijkbaar is het signaal opgevangen door GV.
Vanaf vandaag krijg ik automatisch 'alles' te zien.
Kortom: Jouw antwoord blijkt nu het juiste te zijn geweest.

Andere antwoorden (4)

blijkbaar gaat dit niet,het gaat wel iets sneller als je dubbel klikt op alles ipv het balkje te willen verschuiven.
11 jaar geleden
Zolang het in de gewone online versie van Goeie Vraag nog niet gecorrigeerd is kan je een heel handige oplossing gebruiken. Namelijk via de mobiele GV-versie. Daar krijg je gewoon het rijtje nieuwe vragen onder elkaar te zien: http://m.goeievraag.nl/
Ook de vragen die je volgt kun je hier in de gaten houden. Dat werkt op de gewone online GV-versie al tijden niet, maar hier wel!
Amadea
11 jaar geleden
Je zou het adres in je bookmark / favoriet naar goeivraag kunnen veranderen naar: http://www.goeievraag.nl/categorie/alle-categorieen
Je komt dan op de pagina terecht welk grote overeenkomsten heeft met de aloude index page.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In principe hoort hij je instelling te onthouden. Echter wanneer je browser definitief sluit, kan het zijn dat hij hem weer kwijt is.

De volgende link laadt altijd "alle vragen": http://www.goeievraag.nl/alle-vragen