Goeievraag werkt niet meer goed op mijn mobiel. Hoe kan dat?

Voorheen werkte het prima in de mobiel-modus, maar sinds de site veranderd is zijn de letters te klein, past de pagina zich niet meer aan aan mijn mobiel. Dit terwijl ik wel iedere keer op de mobiel-modus klik. Voorheen ging ook dit automatisch.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook mee eens.. Op mijn iPod werkt het prima, al zijn de letters erg klein. Maar op mijn mobiel (samsung galaxy) moet ik de pagina steeds van links naar rechts schuiven. Erg onpraktisch hoor!
Ritsuka
11 jaar geleden
Heb ik ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hier ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja heb ik ook ... Irritant ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies hetzelfde. Erg vervelend.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik ook al als vraag gesteld, de reactie van de moderatoren was dat mijn vraag verwijderd werd en dat ik maar contact op moest nemen. Hopelijk heeft het feit dat hier nu alweer hetzelfde probleem wordt aangekaart eindelijk de aandacht van de site-bouwers.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat hoop ik ook Koosknip. De site is er qua gebruiksvriendelijkheid niet op vooruit gegaan! Reden voor mij om de site niet meer zo vaak te bezoeken. Erg lastig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook Opera mini of mobile gebruiken. Die past de teksten aan op je scherm, afhankelijk van de pagina en zoom factor.

Antwoorden (2)

Helaas dit heb ik ook. Dit komt omdat de site vernieuwd is en daar komen ook kinderziektes bij. Hopelijk word het snel opgelost!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat bedoel je met kinderziektes?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kinderziektes zijn foutjes die er in het beginstadium van een project zijn.
Als het project nog zogezegt een 'kind' is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aha, oke.
Het kan zijn dat je telefoon te vol staat met andere bestanden, denk aan apps, muziek etc. In dat geval raad ik je aan om een aantal overbodige dingen te verwijderen, dan kan het zijn dat het beter gaat werken. Als het dan nog niet goed werkt, kun je altijd nog contact opnemen met de winkel waar je je telefoon weg hebt.