Laat je de medailles meetellen bij het beoordelen van een antwoord, als je het beste antwoord moet kiezen?

Als je het echt niet weet,kies je dan het beste antwoord nadat je hebt gekeken wiens expertise jouw vraag is, of kies je dat antwoord dat jou het meest aanspreekt?

14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, die medailles interesseren mij helemaal niets bij het kiezen van een beste antwoord.
Ik ga niet eerst stiekem kijken naar het aantal medailles of punten van een ander.
Het gaat om het antwoord, of ik er iets mee kan, dat wordt dan mijn beste antwoord, daarom stel je je vraag hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Ik kies altijd het antwoord wat mij het meeste aanspreekt..Ik kijk niet eens of iemand medailles heeft!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dat wordt dan hoog tijd, LOL!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad het antwoord is belangrijker dan die medailles +
amc
14 jaar geleden
Dank je wel.+1
Nee, ik kijk echt zuiver en alleen naar de antwoorden, onafhankelijk van wie ze zijn. Het beste antwoord kan wel van een nieuweling komen die nog helemaal niets bij elkaar heeft kunnen sprokkelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het GV-'fenomeen' medailles, is het laatste wat bij mij hierin meetelt....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee daar heb ik nog nooit naar gekeken, omdat ik echt op zoek ga naar het beste antwoord op mijn vraag. Mensen die hier net komen kunnen net zo'n goed antwoord geven als iemand die al duizenden punten, medailles en weet ik veel wat hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat doet er niet veel toe.
Het gaat mij specifiek om het voor mij beste antwoord, en dan kunnen de medailles er eigenlijk niks aan veranderen.
Want daar gaat het tenslotte bij mij niet om, denk bij de meeste GV'ers overigens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo denk ik er ook over+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thx :-)
amc
14 jaar geleden
Dank je wel.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij ook bedankt amc :-)
Nee absoluut niet.Als je het echt niet weet zou je kunnen kijken wie de meeste +duimpjes heeft en anders sluit je de vraag zonder beste antwoord te kiezen.Daar kun je later nog op terug komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
meeste duimpjes dat geldt ook niet echt. Want degene die snel de vragen beantwoorden krijgen dan de meeste punten, dan zou de laatste misschien helemaal geen punten meer krijgen maar wel het beste antwoord kan hebben. (en vriendjespolitiek met plussen) +
amc
14 jaar geleden
@lora;goed gezien,als ik de reactie kon plussen deed ik het.
@colinda;bedankt voor je antwoord.+1
Ook ik kijk puur en alleen naar de antwoorden. Het antwoord dat mij het meest aanspreekt krijgt van mij het predikaat: "Beste antwoord".
Als het een soortement van meningsvraag is, kies ik vaak niet eens een beste antwoord, maar volsta ik met iedereen die de moeite heeft genomen te antwoorden een Plusje te geven.

Naar medailles kijk ik niet, ook niet naar de poppetjes. Er zijn hier mensen waarvan ik vind dat ze meestentijds onzin neertikken, maar mocht die in mijn ogen op mijn vraag het beste antwoord hebben, dan krijgt hij de 10 punten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarin scheidt je "weten" van "niet weten"?

Ik vermoed dat medaillewinnaars op een of andere manier meer ervaring hebben dan de vragenstellers binnen het gebied waarop ze de medaille hebben ontvangen.

Het lijkt me dat ze voorzichtiger, genuanceerder en (voor mij zwaarder wegend dan 'beste') een beargumenteerd antwoord geven.

Dus: ja, dit tel ik (deels) mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste antwoord is het beste antwoord, maakt niet uit wie het is en of hij wel of geen medailles heeft.
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit bij iemand naar zijn medailles gekeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik niet, dat iemand vaak goede antwoorden heeft gegeven, wil nog niks zeggen over dit antwoord. Daarnaast geldt een medaille voor 1 categorie, dus misschien weet die persoon heel veel daar van af, en heel weinig van de categorie waar mijn vraag in staat.
Daarnaast is het op die manier ook een soort sneeuwbal-effect, iemand krijgt dan steeds meer beste antwoorden vanwege eerdere, en daardoor weer meer en daardoor weer meer. Ik beoordeel een antwoord op de eigen kwaliteit, niet op de kwaliteit van vorige antwoorden, dat lijkt me niet zo betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou je alleen naar medailles kijken anderen moeten ook nog medailles kijken wat ik zeg is : ik kijk alleen naar de antwoorden.Oho en nooit kijken naar de plusjes ofzo hoor
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
amc
14 jaar geleden
Bedankt+1