Is het nuttig om ook een e-mail te (kunnen) ontvangen bij min-duimpjes?

Af en toe kijk ik wel eens naar een oude vraag die ik beantwoord heb en soms blijk ik daar 1 of meerdere minnetjes voor gekregen te hebben.

Ik kom daar dan bij toeval achter, want een melding krijg ik uitsluitend bij een 'Reactie' of een +-duimpje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk plaatje vind ik dat .ik heb 'm opgeslagen mag wel he?Ik denk aan een nieuwe profiel foto over een tijdje .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het plaatje ook maar ''geleend'', dus ga gerust je gang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ok dank je wel .

Het beste antwoord

Het is naar mijn mening wel een goed idee om voor deze optie te kunnen kiezen. Er zijn mensen op GV die ook de min-duimpjes graag in de gaten willen houden. Dat kan zijn omdat ze graag willen weten hoe het komt dat hun waarderingscijfer omlaag is gegaan (waar heb ik dan minduimen op gekregen?), of ze willen het gewoon kunnen zien wanneer mensen het niet met hun antwoord eens zijn.

Zelf zou ik het wel goed vinden dat deze optie er zou komen. Dan kun je kiezen of je dat in wilt stellen of niet. Ik zou het alleen instellen als er ook een optie zou komen dat je verplicht een reactie achter moet laten als je op het min-duimpje klikt. Maar dan zou je al een melding krijgen van een reactie en is het invoeren van de melding voor het min-duimpje alweer overbodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als men niet vermeld waarom men een min-duimpje geeft vind ik eigenlijk het min-duimpje geen waarde hebben. Misschien heeft iemand wel verkeerd gedrukt of een hekel aan mij... ;-)
Als iemand in een reactie aangeeft waarom hij/zij mijn antwoord niet goed vindt, dan krijg ik een berichtje van deze reactie. Dan vind ik het min-duimpje ook interessant, want dan kan ik er iets van leren. Alleen maar min-duimpje zegt mij niet wat de reden is...

Kort antwoord: voor mij hoeft dat dus niet, ik vind het niet nuttig.