Misschien is deze vraag al gesteld, maar ik vraag het toch maar?

Als je een vraag beantwoord krijg je een puntje. Okay altijd fijn, maar waarom verdwijnt dat puntje dan niet als de vraag om één of andere reden wordt verwijderd van de site?

Toegevoegd na 21 minuten:
beantwoord=beantwoordt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een gemaakt antwoord is een beloning van de bijdrage... Als de vraag dan toch gewist wordt, mag jouw bijdrage gewaardeerd blijven, gelukkig maar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laten we hopen dat dat zo blijft, he?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1

Andere antwoorden (3)

Ik heb eens een antwoordt ingetrokken ...................maar mijn puntje ging er wel weer af hoor !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MIJNE OOK, kost je ook strafpunt dacht ik?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar heb ik niet opgelet maar die punt in elk geval wel .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, Omansje, ik bedoel een vraag die door de mensen van GV wordt verwijderd, niet door de vragensteller zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga het niet nog een keer doen om te kijken wat er nou gebeurt. :P
Want dan gaat mijn antwoord weg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry maar dan heb ik je verkeerd begrepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geeft niet hoor, is menselijk! (Of had je het tegen iemand anders?)
Je krijgt dat puntje als bedankje voor je antwoord. Als de vraag verwijderd wordt betekend dat niet dat jou antwoord niet goed kan zijn geweest. Dus verdien je gewoon een puntje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Exact!Weer een puntje dat niet verwijderd zal worden(denk ik).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en nog een puntje van mij
alleen als je vraag verwijderd word of als je hem zelf verwijderd verlies je een punt

Toegevoegd na 21 seconden:
het antwoord bedoel ik