Hoe werkt het punten systeem van GV?

Want als ik 'alle categorieën' selecteer zie ik in de top5 dat bv Jelle 9520 punten heeft. Maar bij 'bedrijf en financiën' heeft hij er 618. En top 5 van deze week 10991 en op zijn profiel weer 11034. Worden de punten niet allemaal bij elkaar opgeteld? Het lijkt me sterk dat hij pas 1 week actief is op GV...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het systeem is een beetje traag soms.

Bepalade tellers worden continue bijgewwerkt: Die bij de naam staat bv.

Dan de wekelijkse, en overal scores worden een paar keer per dag bijgewerkt. En de 'vandaag lijst elke 10 minuten oid.

Dat scheelt een boel serverkracht: Anders staat de server continue bij elk antwoord weer nieuwe totalen te berekenen.

Als ik nu een poos niets zou doen, dan staat vanavond alles gelijk.

Als je alle punten van alle categorien bij elkaar optelt zou je op het totaal van alle categorien moeten uitkomen, behalve de punten die nog niet in het systeem zijn doorgerekend.

Toegevoegd na 10 minuten:
Trouwens: Als je alle categorien optelt kom je NIET op het gelijke. Dat zit hem waarschijnlijk in vragen die verwijdert zijn: Die tellen niet meer mee als je alle punten bij bestaande antwoorden gaat optellen, maar de antwoorden zijn wel gegeven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

elke vraag die je beantwoord is een punt waard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er is ergens op de website een lijst wastaat hoeveel punten je krijgt voor elke actie die je doet