Waar kun je zien wie de goeroe van de maand april is?

Heb gezocht, maar niet gevonden, waar staat het?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Vreemd dat dit mag blijven staan op 16-04-2013 door mij gevraagd: Wat is de goeroe van maart op goeievraag?
"Ik heb vandaag via GV een prive bericht ontvangen, dat ik de "goeroe" van maart ben.
Ik wilde wel eens weten waar ik dat aan verdient had, maar op GV kan ik dat nergens terug vinden. Ik zie wel iets over "goeroe van april" dat staat rechts bovenin. Maar van Maart zie ik niets, ook niet op mijn pagina, of kijk ik er blind overheen. (Sinds dat GV vernieuwd is, heb ik moeite om dingen op de site te vinden)" Deze vraag werd verwijderd...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het de vraagstelling? Ik vroeg naar de lokatie, jij vroeg naar uitleg. Het zou betekenen dat je in een bepaalde rubriek gewaardeerde antwoorden/vragen gegeven hebt, heb ik begrepen. Misschien in een Nieuwsbrief? van april dan.

Het beste antwoord

Tot mijn stomme verbazing zag ik net in een privébericht van een moderator dat ik een mini-abonnement op Vorsten schijn te hebben gewonnen. Je kunt daar niet op reageren, vreemd genoeg. Raar dat ze het op deze manier doen.

De vorige maanden werden de winnaars in een nieuwsbrief bekend gemaakt. Ik neem aan dat ze dat deze keer ook zo doen. Dus er zal een dezer dagen een nieuwe nieuwsbrief komen waarin de winnaars staan.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tot mijn eigen stomme verbazing, heb ik net zo'n privébericht van een Moderator ontvangen dat ik dus eveneens een mini-abonnement op Vorsten had gewonnen en Goeroe van april van Samenleving ben geworden!!
Kon daar inderdaad niet op reageren. Zal wel een reden voor zijn...
Van welke categorie ben jij Goeroe geworden? Ja, dat klopt, was ik vergeten, dat staat in de nieuwsbrief. We wachten het dan maar af.
Amadea
11 jaar geleden
Aangezien ik geen vraag heb gesteld moet het vanwege een antwoord zijn op een vraag over het koningshuis. Nog geen idee welke...
Pieter2011
11 jaar geleden
Haha, hier nog een goeroe in de categorie Samenleving! Over het koningshuis heb ik overigens nog nooit een vraag beantwoord. Vreemd dat er niets over te vinden is op de website, want voor de nieuwsbrief ben ik niet ingeschreven en die heb ik dus nog nooit gelezen. Wat dat betreft ben ik vast niet de enige. Omdat ik vind dat Sanoma het niet zo nauw neemt met de privacyregels, wil ik geen persoonlijke gegevens bekend maken en heb ik (voor de tweede keer) een cadeautje afgeslagen. Zie: http://service.sanomamedia.nl/optiext/optiextension.dll?ID=s4rru2mTPXUtBPQTcsz0eM7j9OTDmqYSvcF8kP&sn=goeievraag&tld=nl&pub=2&type=pc @Amadea Overigens werd je wel degelijk gevraagd te reageren, via contact@goeievraag.nl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zo Pieter voor je adresgegevens, waarom zou je die niet willen geven? Privacy, hoezo privacy?
Pieter2011
11 jaar geleden
@jodokus52 Volgens die regels mag Sanoma alle verzamelde info (zelfs jouw specifieke interesses die je op GV invult) verzamelen en doorspelen naar derden, zoals andere onderdelen van Sanoma en de kennispartners. Dat vind ik echt veel te ver gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik begrijp het.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb hetzelfde bericht ontvangen in maart. Toen heb ik daar hier een vraag over gesteld, de vraag werd verwijdert. Want alleen de beheerders konden er op antwoorden. Toen heb ik bij de beheerders gevraagd of dit echt was. Geen antwoord op gehad. Ik wilde namelijk niet zomaar mijn adres geven. Uiteindelijk heb ik het adres van de postkamer van mijn werk gegeven, nooit meer wat gehoord, nooit wat ontvangen.
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik ken het probleem. Jarenlang had ik een abonnement op ComputerIdee, ook een uitgave van Sanoma. Op de bezorging moest kennelijk worden beknibbeld en TNT Post werd vervangen door Sandd. Sindsdien ontving ik het blad veel te laat of helemaal niet. Klagen had geen resultaat, dus heb ik mijn abonnement maar opgezegd. Een weinig klantgerichte club, waar alles om de winst draait. Daarom verstrek ik ook geen naw-gegevens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat jammer dat je soms informatie achteraf krijgt. Ben ik
kennelijk nog steeds naïef. Ik heb gisteren al mijn naw-
gegevens door gemaild, "het zij zo" we zullen zien wat
GV/Sanoma er van brouwt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij sprak als eerste over de nieuwsbrief waarin het zou staan!

Andere antwoorden (3)

Dat wordt bekend gemaakt via e-mail i.v.m. privacy.
Op het GV-forum maakt Hezz het soms bekend maar tegenwoordig ook niet meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan je hier vinden: http://www.goeievraag.nl/pagina/winnaars-goeroe-april/

Helaas weet ik niet (zeker) of dit gegevens zijn van 2012 of 2013.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik begrijp nu dat de gegevens over de goeroe van het onderwerp Taal nog van 2012 zijn. Waarschijnlijk zal die pagina heel binnenkort worden aangepast en zal de uitslag van 2013 worden bekendgemaakt.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is 2012, het kan niet van 2013 zijn.
Antoni
11 jaar geleden
Nog even geduld, dus!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Er worden alleen namen vermeld, maar geen reden waarom de keus op hen gevallen is. Dus heb je daar nog weinig aan.
Amadea
11 jaar geleden
Trouwens, Joris, jij werkt bij Sanoma als ik mij niet vergis. Kan jij ook vertellen waarom die link niet te vinden is in een overzicht van alle onderdelen van Goeie Vraag?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is omdat de pagina's in principe allemaal van tijdelijke aard zijn. In het overzicht zetten we alleen vaste (statische) pagina's en pagina's die onderdeel zijn van de werking van GoeieVraag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met de pagina's bedoel ik de pagina's over de Goeroe-acties en de uitslagen daarvan.