Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat 3 mensen op een antwoord een + geven, en er staan er maar 2

op gv

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
118

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of iemand heeft niveau 2 nog niet bereikt en mag dus nog geen duimpjes geven, maar wil via het geven van een reactie wel even kenbaar maken, dat hij het antwoord waardeert.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij hebt een oprecht, en goed antwoord gegeven, vandaar de 10 punten naar jou.

Andere antwoorden (4)

daar heb ik zo ook wel eens een vraag over gehad. m.i. zijn er 3 mogelijkheden:

- Mensen die zeggen dat ze een plusje geven die denken dat het + zeggen alles is wat iedereen doet die in een reactie (+) zet
- Mensen kliken op het duimpje, maar het duimpje wordt niet gepakt, omdat ze er net naast klikken
- Het staat vriendelijk om te zeggen dat je een plusduimpje geeft, maar eigenlijk willen ze het duimpje niet geven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms vergeet iemand om te plussen ook al zet ie +1 neer.
Overkomt mezelf ook wel eens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige mensen zeggen wel in de reacties dat ze een plus geven, maar dan geven ze die eigenlijk niet. Dat kan komen omdat ze een te laag niveau hebben, of ze zijn gewoon vergeten om te plussen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan hebben 2 mensen het plusje al daadwerkelijk gegeven. En de 3e persoon moet het plusje nog geven, is ondertussen iets anders aan het doen, of is het vergeten. Soms volgt het plusje dan wat later en soms ook helemaal niet meer wanneer die persoon er niet meer aan denkt.

Gebeurt regelmatig.. mij ook :-)

Toegevoegd na 52 seconden:
ik dacht dat ik de 1e was hihi.. onder het langzame getik van mij hebben al 4 anderen een antwoord gegeven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding